پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

عبدالعزیز تقیزاده چهره شاخص رسانه ای استان و شهرستان کهگیلویه با انتشار و اشتراک تصاویری از محورهای ارتباطی گچساران به بهبهان و مقایسه آن با روند و ادامه کار پروژه های جاده دهدشت به سوق و لنده و دهدشت به چرام و بخش های دیشموک و چاروسا و گریز به جلسات نماینده فعلی و اسبق کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از آنها به سبب اهمال در کارهای انجام نگرفته انتقاد کرد.

حکایت تلخ جاده ها و مسیرهای ارتباطی بین شهرهای کهگیلویه بزرگ و ناتمام ماندن برخی از این پروژها نه پایانی دارد و نه قرار است سامان گیرند.

به گزارش“پایگاه خبری تحلیلی صبح خرد”، سالهاست که مردم دیار کهگیلویه بزرگ قربانی تصمیمات غلط و اتخاذ روش های نادرست مدیریتی و عملکرد ضعیف نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی هستند.مردمی که بعد از چهل سال از عمر انقلاب با مشکلات و گرفتاری های عجیب و غیر قابل حلی مواجه هستند که نمونه و مصداق بارز آن مسیرهای ارتباطی دور از شان و خطرناک بین شهرها ،بخش ها و روستاهای این دیار است که از  مهمترین آنها  جاده دهدشت به سوق و لنده ، مسیر ار تباطی خطرناک دهدشت به چرام و راه ارتباطی دهدشت به مناطق دیشموک و چاروسا می باشد که سالهاست با گلایه و شکایت مردم نسبت به مدیران و نمایندگان هر روز و هر سال وعده ای تازه و حرف نو ولی بدور از عمل و اقدام شایسته مواجه می شویم که انگاری نیت و قصدی برای اتمام و یا بازسازی آنها وجود ندارد.

هر چقدر گچساران به یمن غلام تاجگردون صاحب نفوذ و قدرتمند و یاسوج وبویراحمد به مدد تیزهوشی و لابی گری های قدرتمند غلام زارعی و پیش از آن ستار هدایت خواه در حوزه راه ها و جاده ها به پیشرفت های خوبی رسیدند اما در کهگیلویه به دلیل فقدان یک نماینده قوی و مناسب باعث شد وضع راه ها وجاده ها به مراتب شرایط خیلی بدی داشته باشد به نحوی که بسیاری از خانواده ها عزادار مرگ عزیزان خود در این جاده ها و قتلگاه ها هستند که حتی برخی کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه از عناوینی مانند “جاده خون” و یا “جاده مرگ” استفاده کردند که خود به تنهایی  نمایانگر این فاجعه بزرگ هستند.

باید اذعان کرد و پذیرفت عملکرد همه کسانی که مرتبط با این جاده ها مسئولیت داشتند و دارند ضعیف و از نظر مردم نابخشودنی است و مردم می پرسند ؛ چطور ممکن است مسیر ارتباطی گچساران به بهبهان در زمانی کوتاه تر از زمان صرف شده برای مسیرهای ارتباطی دهدشت به سوق و دهدشت باشد فازهای اولیه آن به بهره برداری می رسد ولی این پروژه ها سالهاست اسیر بی تدبیری و سو مدیریت است !؟ به راستی نماینده مردم کهگیلویه و سایر مسئولان مرتبط با این پروژه ها چه پاسخی برای مردم این دیار دارند !؟

رنج این پروژها و مشکلات بی پایان آنها باعث شد تا عبدالعزیز  تقیزاده فعال رسانه ای و از مجریان شبکه استانی دنا نسبت به این اختلاف توجهات به شهرستان های استان  واکنش نشان دهد و با انتشار و اشتراک پستی در یکی از شبکه های اجتماعی به این موضوع بپردازد.

تقیزاده با انتشار تصاویری از جلسات نماینده اسبق و فعلی کهگیلویه با برخی از قشرهای اجتماعی مردم نوشت ؛ با حفظ احترام ؛ آیا آقایان ارجمند و حضرات زحمتکش برای برگزاری چنین جلساتی از همین جاده ها و مسیرها عبور می کنند؟ این نقد رسانه ای تقیزاده با واکنش برخی دیگر از کاربران مواجه شده که ذیل این پست به اظهار نظر پرداختند و نوشتند ؛ ما سالها اندر خم یک کوچه ایم و دیگری نوشت ؛ خودروهای اونا که پژو و پراید نیست و دیگری نوشت ؛ عملکرد هشت ساله علیمحمد بزرگواری هم قابل دفاع نیست.دقت در محتوای نظرها و بررسی شرایط نشان می دهد مردم شهرهای چرام و سوق و لنده و بخش های چاروسا و دیشموک دل خوشی از نماینده فعلی و سابق و اسبق و مدیران دولت ندارند.

این چهره سیاسی رسانه ای استان با انتشار تصویری دیگری از مسیر ارتباطی گچساران به بهبهان و کیفیت بالای آن از عدم تکمیل پروژه های مسیر ارتباطی دهدشت به چرام ،لنده، سوق و چاروسا دیشموک انتقاد کرد.

به نظر می رسد نگرانی و نارضایتی از عملکرد نمایندگان کهگیلویه در مجلس به اوج خود رسیده و نه تنها اصلاح طلبان بلکه بدنه جریان اصولگرایی خصوصا نسل جدید و جوان آنها از نمایندگان و عملکرد آنها دل خوشی ندارند و تاجگردون توانمند اصلاح طلب را به نماینده اصولگرای ناکارآمد ترجیح می دهند.

 

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

این خبر را به اشتراک بگذارید :