تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 17:41

استاندار: سرنوشت جنگ با فتح خرمشهر تغییر کرد

استاندار: سرنوشت جنگ با فتح خرمشهر تغییر کرد

به گزارش”جمانیوز”استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت: فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس سرنوشت جنگ را تغییر و تمام مبادلات و خیال خام حاکم فاسد بغداد را به هم زد. دکترسید موسی خادمی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر ، افزود: دشمن با فتح خرمشهر به قدرت واقعی جوانان و

به گزارش”جمانیوز”استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت: فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس سرنوشت جنگ را تغییر و تمام مبادلات و خیال خام حاکم فاسد بغداد را به هم زد.

دکترسید موسی خادمی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر ، افزود: دشمن با فتح خرمشهر به قدرت واقعی جوانان و رزمندگان شجاع ایران اسلای پی برد.

استاندار با تبریک سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پایداری سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس تجلی عینی اقتدار و قدرت نفوذ ایمان و ارزش های الهی بر قدرت واهی دشمنان و صدام بود که خیال داشتند بعد از فتح خرمشهر، تهران را ظرف پنج روز اشغال کنند.

خادمی، سوم خرداد و فتح خرمشهر را نماد ایستادگی و مقاومت در برابر توسعه طلبی و تجاوزگری دشمنان دانست و تصریح کرد: اقتدار انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

وی ابراز داشت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر به عنوان حقیقتی ماندگار همچون برگ زرینی در تاریخ پرافتخار و شکوهمند ایران اسلامی می درخشد.

خادمی با گرامیداشت تقارن روز پاسدار و میلاد خجسته حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز جانباز با سالروز آزادسازی خرمشهر ، گفت: ایران اسلامی امروزه به پشتوانه سپاه و بسیج مسیر عزتمندانه و تعالی روزافزون خود را با قدرت طی می کند.

وی، یکی از ابتکارات و اقدامات ماندگار امام خمینی (ره) را نهادسازی دانست و گفت: تشکیل سپاه پاسداران از مهمترین، مقدس ترین و باارج ترین این نهادها بود.

خادمی تاکید کرد: اگر چه وظیفه و رسالت ذاتی سپاه در گام نخست نظامی گری ودفاع از تمامیت ارضی بود، اما امروزه نقش تعیین کننده و دستاودرهای بزرگ این تشکیلات مهم در عرصه های گوناگون نیز پررنگ است.

وی ابراز داشت: نقش سپاه در محرومیت زدایی و اجرای پروژه های عمرانی بزرگ که حتی بسیاری از کشورهای خارجی نیز توان ساخت و انجام انها را نداشتند و همچنین سیاست ها و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی این نهاد مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

خادمی از مشارکت پررنگ و نقش موثر سپاه فتح استان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و از جمله اقتصادی و سیاست های محرومیت زدایی این نهاد مقدس در اقصی نقاط استان تقدیر کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز فتح خرمشهر را تجلی عینی اقتدار ایران اسلامی و غلبه ایمان بر کفر و فساد دانست.

سردار یدالله بوعلی افزود: در آن برهه حساس که کشور در بدترین شرایط محاصره اقتصادی و ادوات نظامی بود رزمندگان سرافراز ایران اسلامی با سلاح ایمان و روحیه شهادت طلبی و نیز با وحدت و یکپارچگی و پیروی محض از ولایت فقیه در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و خرمشهر را آزاد کردند.

وی ابراز داشت: رزمندگان شجاع اسلام با عشق و ایمان به اهل بیت (ع) و مولای خود حضرت اباعبدالحسین (ع)، پوزه دشمن و صدام جنایتکار را به خاک مالید و حماسه فتح خرمشهر را رقم زدند.

در پایان این صبحگاه مشترک از ۲۱ خانواده شهید و جانبازان سرافراز عملیات بیت المقدس و آزادسازی فتح خرمشهر و جمعی از پاسداران نمونه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.