تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 20:02

ارسالی مخاطب؛

تونل “کوه پات” یا “تله پات”/تصاویر

تونل “کوه پات” یا “تله پات”/تصاویر
حتی افتتاح جاده دهدشت به پاتاوه در سفر رئیس جمهور هم باعث نشد مشکلات تونل کوه پات که بخش مهمی از این محور است حل شود و مشکلات روشنایی در کنار زیر سازی نا مناسب همچنان باعث آزار رانندگان می شود.

“صبح خرد”؛حتی افتتاح جاده دهدشت به پاتاوه در سفر رئیس جمهور هم باعث نشد مشکلات تونل کوه پات که بخش مهمی از این محور است حل شود و مشکلات روشنایی در کنار زیر سازی نا مناسب همچنان باعث آزار رانندگان می شود.

در ۲۰ کیلو متری مسیر دهدشت به پاتاوه تونلی قرار دارد که فلسفه احداث آن تسهیل کننده مسیر شهرهای دهدشت به بخش های دیشموک ، قلعه رییسی،دشمن زیاری و در افقی بلندتر  جاده ملی اصفهان به جنوب قرار دارد.

متاسفانه از روز بازگشایی چندباره این تونل توسط مسولین دولتی و وزارتی مشکلات عدیده ای نظیر جاری شدن اب های سطحی ،زهکشی نامناسب ،چشمه های بالاسری و کمبود نور و تاریکی مشهود بود.

به خاطر همین نواقصات شاهد انواع تصادفات جاده ای و حوادث خطر آفرین بوده وحتی مورد مرگ در اثر تصادف در این تونل نیز شاهد بودیم.

چند ماهی هست که نصب سیستم روشنایی به پیمانکار  واگذار شده که با به انحصار درآوردن کامل مسیرها ی ورودی و خروجی تونل باعث ترافیک روزانه جلوی ورودی تونل و بسته شدن مسیر حرکت وسایل شده است و عملا فرایندی که می توانست به سرعت به نتیجه برسد همچنان لاک پشت وار پیش میرود.

پرسش ما از مسولین  این است آیا راه بهتری جهت نصب سیستم روشنایی نیست؟ و آیا نمیشود پروژه تجهیز نور تونل زودتر تمام شود؟

وقتی قرار است مسیر یک طرفه و مسدود گردد بهتر نیست کار به صورت شبانه روزی و تعداد بیشتری کارگر و مهندس انجام داد!؟

با توجه به نبود محور جایگزین و پرتردد بودن این مسیر ،انجام چنین پروژه ای با گروه دو نفره و مسدود کردن مسیر و ساختن ترافیک مصنوعی مطمنا باعث ایجاد نارضایتی مردم و خستگی رانندگان و وقوع حواث جاده ای می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بی‌‌ حمید چهارشنبه , ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۵۳

همه تونل های این جاده بجز یکی ش مشکل روشنایی دارند متاسفانه
مسئولان مربوطه هم در خواب بی خیالی یا خدای نکرده خیانت تشریف دارند