تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 19:49

آقایان شهرداری، شهروندان دهدشت؛ مسئولیت پذیر باشید؛

این پارک در دهدشت حال مردم بد می کند!

این پارک در دهدشت حال مردم بد می کند!
پارک در دهدشت با فراوانی مشکل، عملا محیط، و بستری مناسبی برای مردم که نیست هیچ، حال مردم را هم خراب تر می کند.

“صبح خرد”؛ قاعده مرسوم پروژه ها اینگونه است که حداقل یک پروژه از روز افتتاح و بهره برداری تا حداقل چند سال رنگ ورو و حال خوبی دارد اما پارک تازه تاسیس آزادگان دهدشت که بر اساس قاعده باید جمعیت زیادی را پوشش دهد حال و روز خوبی ندارد. 

چمن این پارک به حال خود رها شده و بعضی جاها کچل شده و رنگ زرد گرفته و درست چند متر آن طرف تر قسمتی بلند شده و اصلاح نیست؛ نور ناکافی و نامتوازن است و سطل ها زباله در کنار انبوه زباله های ریخته شده خالی است(نقد به شهروندان)، نیمکت ها رنگ ندارد و آلاچیق ها بدون نور با زباله محاصره شده که عملا ظرفیتی برای نشستن ندارند و سگ های ولگرد در گوشه گوشه پارک جولان میدهند.

شهروندان وسط چمن تخریب شده بساط بازی و صرف عصرانه و شام ترتیب داده و کودکان در تاریکی شب معصومانه در چمن های نامتوازن بازی می کنند. 

آقایان مسئول؛ این پروژه و تمام پروژه ها با پول مملکت و ملت احداث شده و اگر قرار بود اینگونه رها شوند چرا احداث شده اند؟  شما در جایگاه و پشت میزی که نشستید اخلاقا، قانونا و شرعا باید پاسخگوی این اجحاف در حق شهروندان دهدشت باشید؛ اگر نمی توانید کنار بروید! 

شهروندان شهر دهدشت باید بپذیرند این پارک و پارک های این شهر ثروت خود مردم هستند و رها کردن کوچکترین زباله و اسیب زدن به امکانات پارک یعنی خسران مالی برای خود مردم و بدانیم شهر خوب مال شهروند مسئولیت پذیر است. 

نکته جالب این است که سامان دادن به این پارک نه وقت زیادی میخواهند و نه هزینه ای گزاف؛ بلکه اراده ای میخواهد مسئولانه و مدیریتی میخواهد در شان این شهر!! 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.