تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 15:27

با حکم مدیر کل اموزش وپرورش؛

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش دهدشت منصوب شد

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش دهدشت منصوب شد
با حکم مدیر کل آموزش وپرورش معاونت اموزش متوسطه آموزش وپرورش دهدشت منصوب شد.

طی حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای صادق خاقانی جو با حفظ سمت به عنوان معاون آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

به گزارش“صبح خرد”،  صادق خاقانی جو دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه دولتی یاسوج می باشد و در سوابق کاری وی ۵ سال کارشناس و کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول و یک سال کارشناس سنجش و امتحانات، دیده می شود.

متن حکم انتصاب وی به شرح ذیل می باشد

بسمه تعالی

جناب آقای صادق خاقانی جو

با سلام و احترام

نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات ارزنده حضرتعالی در آموزش و پرورش و بنا به پیشنهاد مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و تصویب کمیته انتصابات اداره کل به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان معاون آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه منصوب می شوید.

شایسته است با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی با برنامه ریزی اصولی و نظارت مستمر بر امور مربوطه به حوزه مسئولیت،تمام سعی و تلاش خود را صرف پیشبرد اهداف تعیین شده نمائید.

برقراری روابط صمیمانه با تمام بخش ها و معاونین اداره کل و شهرستان ها و مناطق و جلب همکاری آنان برای استفاده بهینه از فرصت ها را باید همواره جز وظایف اساسی خود بدانید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همسویی با سیاست های ریاست محترم جمهور و برنامه های وزارت و این اداره کل در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین ، گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه ریزی ابلاغ شده با رعایت اصول «عدالت محوری» ،. «روحیه انقلابی» ،«مردم داری» ، «فساد ستیزی» و قانون مداری دولت انقلابی و مردمی در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

حسنعلی عزت خواه

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.