تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 17:27

ورود فرماندار کهگیلویه به یک موضوع مهم؛

محیط شهری دهدشت موجب خستگی روح شهروند میشود

محیط شهری دهدشت  موجب خستگی روح شهروند میشود
وانت بارهای مرکز شهر دهدشت ضربتی جمع اوری و ساماندهی شوند. 

به گزارش“صبح خرد”،  فرماندار کهگیلویه گفت: وانت بارهای مرکز شهر دهدشت ضربتی جمع اوری و ساماندهی شوند. 

فرماندار کهگیلویه صبح امروز در جلسه شورای ترافیک وضعیت سیمای شهری مرکز شهر دهدشت را نازیبا خواند و گفت: سیما و منظر مرکز شهر به جهت سد معبر های متعدد با مفاهیم زیباسازی سازگار نیست و محیط جز چالش و خستگی روح شهروند بیش نیست. 

محقق زاده افزود: طی سال ها وجود وانت‌های میوه‌فروش،سد معبر ها و پارک غیرقانونی و غیراصولی در میدان مرکزی شهر ترافیک سنگین و نابسامانی‌هایی را به مدیریت ترافیک شهر تحمیل و علاوه بر ان موجب مخدوش شدن مبلمان شهری شده است. 

وی افزود: تضیع حقوق شهروندی از یک طرف و حق تلقی شدن یک تخلف برای کسبه ای که سال هاست پیاده رو را تصاحب نموده متوجه عدم برخورد قاطعانه شهرداری در ساماندهی این مسئله و بعضا برخورد های سلیقه ای در این مورد است که ساماندهی را برخورد با طبق فروشی می داند که برای کسب روزی حلال از سر ناچاری به دستفروشی روی آورده و با این کار به اشفتگی بیشتر دامن می زند. 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در مشاهده میدانی وضعیت پاکسازی معابر و تنظیف در مسکن ملی و سمغان را اسفبار دیده ام تصریح کرد: شهرداری در تمام نقاط شهر در این مقوله ضعیف عمل کرده است و بنظر می رسد شورایی که مردم جهت رفع مشکلات شهری و ایجاد راهکار در بوجود اوردن فضای شهری زیبا و سالم انتخاب کرده اند هیچ تلاشی نمی کنند. 

رییس شورای ترافیک کهگیلویه با تاکید بر ضرورت دعوت از مشارکت مردم برای فرهنگ سازی شهری در کمک به شهرداری تصریح کرد: درخصوص ساماندهی وانت بارها مکان‌ جدیدی را با عوامل راهور، حوزه خدمات شهری شورای شهر و نیروی انتظامی در نظر گرفته‌و سریعا اعمال قانون انجام شود. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.