تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 1:00

در چاروسا صورت گرفت

استقبال ماندگار و متفاوت مردم شریف چاروسا از مهندس عدل هاشمی پور

استقبال ماندگار و متفاوت مردم شریف چاروسا از مهندس عدل هاشمی پور
سردار عدل هاشمی پور صبح امروز وارد چاروسا شد و مورد استقبال طوایف مختلف چاروسا قرار گرفت ، این طایفه ها ضمن اعلام حمایت به سردار عدل هاشمی پیوستند.

به گزارش “صبح خرد”، فضای مجازی شهرستان کهگیلویه مملو از بداخلاقی ها ی هست که اکثرا توسط فرقه ها و نحله های انحرافی در حال انتشار است.

ذبح کنندگان اخلاق که در میدان رقابت حرفی برای گفتن ندارند و سردرگم ریزش های پاییزی هستند دست به دامن توئیت ها و تصاویر منقضی شدند که شاید بتوانند فضای بی در پیکر مجازی این روزهای شهرستان کهگیلویه بزرگ را منحرف کنند.
نقشه های شوم رسانه ای اندک سالاران یکی پس از دیگری با همایش های همدلی و دعوت های هم اندیشی خنثی شد.
صبح پنجشنبه‌ آخرین روزهای پاییز زیبا، سردار توسعه و سازندگی به دعوت مردم به چاروسا سفر کرد.

طایفه کهن غندی که از دیرباز به مردمان باسواد و به مهمان‌نوازی مشهور بودند به مانند همایش به یادماندنی قلعه رئیسی ها که شروع خیزش کاروان طلوع تحول بود برنامه خود را به صورت همایشی در روستای زیبای چم لپو برگزار کردند.

مهندس عدل هاشمی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش و اهالی روستای چم لپو و کوشک غندی گفت:
مردم ایل طیبی به ویژه مردم چاروسا در همایش های هم اندیشی و همدلی سنگ تمام گذاشتند و موجی تحول خواهی که در چهار شهرستان به راه انداخته شد خروشش از چاروسا بود و همچنان ادامه دارد.

وی درباره حواشی این روزهای کهگیلویه بزرگ گفت: در روزهای غبارآلودی به سر می بریم که دَرِ غیبت، در تهمت ها ،سوءظن ها و دَر تخریب ها باز است خوش به حال آن کسی که بتواند بر هوای نفسش مسلط شود و بارها عرض کردم هر چه شما بگویید یک جمله بیشتر نمی گوئیم، می گوئیم تمام بدی ها و خوبی ها را به خدای سبحان می سپارم.
هاشمی پور افزود :خدا را شاکرم که امروز یک کارگری را آنقدر عزت بهش دادی که آدم های صاحب منصب و‌ آدم های بزرگ و باسابقه از این کارگر آن قدر واهمه دارند که دست به تخریب و بداخلاقی می زنند و بحث من بحث امروز و دیروز نیست بحث سه دوره انتخاباتی هست در هر دوره ای قبل از اینکه شورای نگهبان به صورت رسمی اعلام نظر کند از هر در و دیوار بالا می روند ولی قرآن می گوید وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ ٱللَّهُۖ وَٱللَّهُ خَيۡرُ ٱلۡمَٰكِرِين مکر خدا بالاترین هست.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: برای خدمت به مردم آمده ایم ،انتخابات قانون دارد بیایید در یک فضای مناسب و سالم با هم رقابت کنیم بیائید مناظره کنیم ،بیایید از برنامه های خود برای مردم بگوئیم با هنجار شکنی با شایعه پراکنی و عوامفریبی نمی توان مردم را فریب داد مردم از ما جلوتر هستند همانطوری که در پیروزی انقلاب از ما جلوتر بودند،همانطوری که در جنگ تحمیلی و تحریم ها از ما جلوتر بودند،با هر شایعه ای همایش ها و دعوت ها بیشتر می شود.

هاشمی اظهار کرد:نکنید! ۶ ماه قبل از انتخابات نتیجه را مشخص کردند صبر کنید تا قانون تصمیم بگیرید فصل الخطاب ما قانون هست.
هیچ پاسخی نمی دهم بیائید بنشینیم جلو مردم، صندلی بزاریم و از برنامه ها بگویم بیایید بگویم در کجای مجلس و در کدام کمیسیون می توانیم باشیم که اثر گذار باشیم.

مهندس عدل هاشمی پور در پایان این همایش به جاده دشت آزادی به دم عباس و جاده ملی صیدون -باعملک-دیشموک-چاروسا و پل بریم باشت اشاره کرد و گفت: زیرساخت یعنی همین جاده دشت آزادی به دم عباس با این جاده می توان این منطقه گردشگر پذیر و کل بخش چاروسا را از بن بست خارج کرد با جاده صیدون به چاروسا و وصل آن به پاتاوه -دهدشت شاهد توسعه و آبادانی خواهیم بود.

در همایش طایفه غندی بیش از ۷۰ خانواده بزرگ که اکثریت از حامیان همیشگی سید محمد موحد بودند به مهندس عدل هاشمی پور یا علی گفتند.

 

در روزهای که بحث عزل یکی از فرزندان شایسته چاروسا خشم و کینه یه حوزه انتخابیه را برافروخت و قبیله تمامیت خواه کوه راک درصدد حذف صداقت کیش ها هستند دیار همیشه سرسبز طیبی با برگزاری همایش طایفه بزرگ غندی در روستای گردشگر پذیر چم لپو برگ زرینی دیگر از تاریخ سراسر شکوه را ورق زدند و یا علی گویان به استقبال سردار توسعه و بالندگی رفتند.

بعد از همایش طایفه غندی،کاروان طلوع تحول در شهر قلعه رئیسی به میزبانی سید عینعلی موسوی نژاد جلسه ای سنگینی جهت حمایت از سردار سازندگی تشکیل دادند.

در جلسه قلعه رئیسی، سادات امام زاده میرسالار ، اقارب و خانواده شهید بشارتی فرکه جمعا بیش از ۳۳ خانواده بزرگ که قریب به اتفاق ۹۰ درصد از حامیان همیشگی موحد و پایگاه ۲۴ ساله ایشان بودند حضور داشتند.

نشست قلعه رئیسی اتحاد ماندگاری بود برای خاک کردن طایفه گرایی در کهگیلویه بزرگ و عملا دیوار بتنی ثلاث و بویراحمد با تشکیل این جلسه توسط حاج عدل هاشمی پور فروپاشیده شد.

نشست بعدی مهندس هاشمی پور در روستای دره خواجه بود که با استقبال گرم مردم همراه بود و صحبت های شنیدنی و پرمعنای مردم این دیار همگی نشان از نا امیدی از وضع موجود داشت و در آینده نزدیک همایشی بزرگ به جهت حمایت از امیرکبیر کهگیلویه تشکیل خواهد شد.

 

پایان سفر کاروان طلوع تحول همراه شد با نشستی در روستای موشمی با میزبانی نصیب الله آبتین با حضور خانوادهای با اصالت و با غیرت طایفه تاویسی که با شور و شعور، آگاهی و یکپارچگی برگزار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.