تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 10:18

انتخابات؛

تقدیر شهردار دوگنبدان از پرسنل شهرداری برای مشارکت پرشور در انتخابات کارگری

تقدیر شهردار دوگنبدان از پرسنل شهرداری برای مشارکت پرشور در انتخابات کارگری
شهرداری دوگنبدان با برگزاری یک انتخابات منظم و پر شور و مدنی توانست اندیشه ورزی ورای هر رای و نظر را با رفتار متناسب وشرکت پر شور پرسنل خدوم و زحمت کش خود در انتخاباتی با مشارکت حداقل 500 نفری در فضای اداری بطور کاملا سالم و در حضور نمایندگان و مسئولین محترم اداره کار تجربه نماید .

به گزارش “صبح خرد”،همه آنچه که با یک انتخابات سالم می‌توانست اتفاق بیافتد افتاد.

شهرداری دوگنبدان با برگزاری یک انتخابات منظم و پر شور و مدنی توانست اندیشه ورزی ورای هر رای و نظر را با رفتار متناسب وشرکت پر شور پرسنل خدوم و زحمت کش خود در انتخاباتی با مشارکت حداقل ۵۰۰ نفری در فضای اداری بطور کاملا سالم و در حضور نمایندگان و مسئولین محترم اداره کار تجربه نماید.

این حرکت به نوبه خود سر آغار فصلی جدید در روابط نمایندگان کارگران با سازمان و اداره محل خدمت آنان خواهد بود، یا نگرشی همگرایانه در جهت خدمت به کارگران عزیز بهره مندی از حقوق آنان در پرتو قوانین موضوعه عینیت یافته و محقق گردد.

جا دارد از همه کسانی که به هر عنوان توانستند نقشی مفید و درخور در این حرکت اجتماعی ایفا نمایند علی الخصوص راهنمایی‌ها و مشاوره های ارزشمند ریاست و اعضا شورای اسلامی شهر به پرسنل در راستای انتخاب اصلح و بدور از تعصبات و غرایض و همچنین مشارکت جمعی مسئولین واحدهای شهرداری و پرسنل زحمت کش آن و نهایتا مجموعه اجرایی و نمایندگان محترم اداره کار که با حضور و تلاش آنان این مهم به ثمر رسید تشکر و قدردانی صمیمانه نمایم .
رضا قشقایی
شهردار دوگنبدان

در پایان رای گیری،موسی باشتی زاده، علیرضا زارعی پور ،محسن کشاورز ، وحید نشاطی و مصیب طاهری به عنوان نماینده کارگران توسط رای دهنده گان انتخاب شدند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.