تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 10:39

در پی درگذشت هنرمند تعزیه استان؛

پیام های تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی. تامین اجتماعی و آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد

پیام های تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی. تامین اجتماعی و آموزش وپرورش  کهگیلویه وبویراحمد
 مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی و مدیرکل تامین اجتماعی  درپیامی درگذشت "گشتاسب تقی زاده" هنرمند شاخص تعزیه خوان شهرستان لنده را تسلیت گفتند.

به گزارش“صبح خرد”، متن پیام های “امین درخشان” و “رسول چراغ سحر” به شرح ذیل است؛

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
فقدان درگذشت فرهنگی خوشنام ، هنرمند دلداده ی اهل بیت ، پیشکسوت تعزیه خوانی شهرستان لنده زنده یاد استاد گشتاسب تقی زاده که همواره هُنرش در خدمت به ائمه اطهار(علیهم السلام) و سالار شهیدان بود و در رثا و تعزیت حضرتش در برپایی عزاداری آن امام همام و یاران وفادارش اهتمام جدی داشت، بی تردید از برکات و شفاعت شافع محشر بی نصیب نخواهند بود و یاد و خاطرش هرگز فراموش نخواهد شد.
با ‌‌نهایت تأسف و تأثر درگذشت آن خادم خدوم اهل بیت(ع) را به خانواده مکرم، جامعه هنری و تعزیه خوانی استان و شهرستان لنده تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن عزیز رحیل طلب رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد
——————————————————————————————————————————————————————————————————
بسم الله الرحمن و الرحیم
﴿الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ﴾(سورهٔ بقره-آیهٔ ۱۵۶)
انبوه اندوه غم جانکاه عروج آسمانی فرهنگی خوشنام و تعزیه خوان محرم و عاشورا زنده یاد “گشتاسب تقیزاده” که بخش عمده ای از عمر شریف خود را در عرصه و بستر آموزش و تربیت فرزندان دیارش صرف کرده و اینک شاگردان سابق وی در عرصه های گوناگون مشغول خدمت به مردم و کشور هستند ،موجب ایجاد فضای غمباری در سراسر استان خاصا در بین  جامعه فرهنگیان و هنرمندان شده است.
به یقین نام آن عزیز سفر کرده که مدام به نام خوش معلمی مزین بوده و از نقش آفرینان میدان عاشورا و محرم بوده تا همیشه در اذهان جاودانه باقی خواهد ماند.
اینجانب ضمن عرض عرض تسلیت به خانواده گرامی تقیزاده ،جامعه فرهنگیان و هنرمندان استان ،از درگاه ایزد منان برای روح بلند آن عزیز سفر کرده آرامش ابدی و برای خاندان وبازماندگان  شریف صبری جمیل آرزو می کنم.
روحش شاد و یادش مانا
رسول چراغ سحر مدیر کل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم تقی زاده

خبر درگذشت فرهنگی بازنشسته ودلسوز مرحوم مغفور جناب *آقای گشتاسب تقی زاده* مایه ی تأسف و تاثر زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت در استان و زادگاهش شهر لنده گردید ،عروج این فرهیخته زحمتکش و خادم امام حسین(ع) را به خانواده محترم و عموم همکاران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای روح آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیاء و برای بازماندگان محترمش صبر و سلامتی مسألت می نماییم، آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این استاد عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد.

حسنعلی عزت خواه
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

عبدالرحیم آهنین جان
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.