تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 21:41

موج تحول خواهی به همسایگان مارون خروشان رسید

فریاد “پایان” فراگیر شد؛ بزرگان طایفه الیاسی دشمن زیاری میزبان هاشمی پور

فریاد “پایان” فراگیر شد؛ بزرگان طایفه الیاسی دشمن زیاری میزبان هاشمی پور
امشب کاروان طلوع تحول میزبان مردمانی باغیرت و با اصالت و بزرگانی از طایفه الیاسی روستای لیرکک دشمن زیاری بودند.

 

به گزارش “صبح خرد”، امشب لیرکک نماد سرسبزی کهگیلویه بزرگ در کنار مارون خروشان برای سرادر توسعه و سازندگی سنگ تمام گذاشتند.

دلیرمردان خطه همیشه سرسبز لیرکک که در تمام عرصه ها و صحنه های مختلف تاریخ پرفراز و نشیب روزگار، حماسه آفرین و تاریخ ساز بودند، امشب برگ زرینی بر افتخارات خود رقم زدند.

امشب خطه دلاور خیز ,رزمنده پرور,شهید پرور و نخبه پرور لیرکک دشمن زیاری از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه یک صدا و همدل برای یک نشان و یک نام کنار هم و برای هم گرد آمدند.

امشب مرزبندی ها حذف شد و دیوار بتنی ثلاث و بویراحمد از هم فرو پاشید و نامداران طایفه الیاسی در جلسه ای سنگین و بی سابقه با حضور چهره های سرشناس و لیدرهای شاخص جریان مدعی بازگشت عزت پوشالی شبی بیاد ماندنی برای یک ایل با اصالت و با شهامت رقم زدند.

چهره های شاخص و برجسته ای که تا قبل از انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی کسی باور نمی کرد که با مهندس عدل هاشمی پور همراه شوند و اینجوری قاطعانه حمایت کنند.
میزبان امشب این نشست با شکوه فردی نامدار و نام آشنا از طایفه الیاسی به نام سرهنگ دیماز بود که در ادوار گذشته از لیدرها و حامیان پروپاقرص سید موحد بود.
خانواده های که در این نشست برای تحول خواهی و عبور از طایفه گرایی و در ادوار گذشته بال های قدرتمند سید محمد موحد بودند و نقش بی بدیلی در پیروزیهای موحد داشتند و ریزش های سیل آسای را امشب به وجود آوردند به شرح زیر می باشند.
محمد خسروی – طهمبورث خسروی-اسفندیار خسروی -نعمت الله روزستان-فتح الله بامداد-برزو فروتن-رضا پورحاتم-کریم داد نکونام-لطف الله روزستان-علی مردان چیدان-حمید مجلسی-سهراب هنرجو-نور علی غزالی-امید دلاوری-محمد علی معینی پناه-ولی سعادت-رضا تلاج-مصطفی سالاری- سالار سالاری-شنبه مشیریان-محمود وحیدیان-عزیز فضیلت-اسکندر بصیری-احسان مجیدی-علی پناه جوانمردی-ولی الله معینی پناه-بیژن مچیدی-احسان مجیدی-علی محمد-جمالی راد-اکبر رئیسی

این نشست آب سردی بر پیکر نیمه جان این روزهای جریان مدعی عزت ریخت و امشب فریاد پایان یک جریان ویک قبیله تمامیت خواه و منفعت طلب فراگیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعید شنبه , ۹ دی ۱۴۰۲ - ۶:۳۸

ان شاالله هرکس قبول شود برای مردم تغییر ایجاد کند