تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 10:47

توانایی برگزاری یک مسابقه فوتبال ندارید!؟

درگیری خشونت بار در دیدار دو تیم اتحاد کهگیلویه و سپاهان ایذه/+فیلم

درگیری خشونت بار در دیدار دو تیم اتحاد کهگیلویه و سپاهان ایذه/+فیلم
آیا مسئولان کهگیلویه ،ورزش وجوانان و هیات فوتبال شهرستان توانایی برگزاری یک مسابقه فوتبال ساده را ندارند و اگر ندارند چرا میزبان میشوند؟

“صبح خرد”؛ فیلم‌ها و تصاویری  در فضا مجازی وجود دارد که گفته میشود مربوط به بازی دو تیم اتحاد کهگیلویه و سپاهان ایذه به میزبانی دهدشت است.

هواداران ایذه معتقدند فیلم ها نشان حمله هواداران تیم اتحاد به سرمربیگری میلاد میداودی به بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ایذه است که به شکل گسترده در فضای مجازی وایرال میشود.

تصاویری دلخراش که در آن چند بازیکن ایذه‌ای با استفاده از چاقو،کابل و سنگ  به شدت مجروح شده‌اند.

آیا مسئولان کهگیلویه ،ورزش وجوانان و هیات فوتبال شهرستان توانایی برگزاری یک مسابقه فوتبال ساده را ندارند و اگر ندارند چرا میزبان میشوند؟

فوتبال و ورزش بستری برای ایجاد دوستی ها و تقویت روابط است نه محلی برای درگیری و خشونت و خاصا این که تیم مهمان از هم تباران زاگرسی خود بودند و این گونه رفتار ها شایسته ودر حد نام کهگیلویه و تاریخ روشن آن نیست!

درست است که اهالی ایذه و فوتبال دوستان آن دیار این رفتارها را به نام مردم کهگیلویه نمیدانند اما هر چه باشد حرمت مهمان لازم است و شایسته است بستر فوتبال و ورزش را محیطی برای معرفی فرهنگ غنی مردم بدانید نه درگیری و خشونت.

مسئولان و کادر فنی تیم اتحاد کهگیلویه که با سختی و مشکلات فراوان در این سطح مسابقات حضور دارد باید بیشتر مراقب رفتار برخی هواداران باشند و اجازه ندهند اقلیتی زحمات تیم و کادر فنی آن را به راحتی به فنا دهند.

علاوه بر مجروحیت‌های وارده با استفاده از چاقو، آثار سنگ و کابل از دیگر مواردی بود که در بدن بازیکنان ایذه‌ای مشهود بوده است، حرکت‌هایی که به هیچ وجه شباهتی با یک بازی فوتبال نداشته و حتی در مسابقات بسیار خشن رشته‌های ممنوعه رزمی نیز دیده نمی‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.