تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 15:00

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

آغاز عملیات ساخت یک هزار و ۲۴واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن گچساران

آغاز عملیات ساخت یک هزار و ۲۴واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن گچساران
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در آیین عملیات ساخت یک هزار و۲۴واحد مسکونی طرح نهضت ملی که با حضور  سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، سید احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مدیران کل و مدیران شهرستان   کلنگ‌زنی شد ،گفت:عملیات ساخت یک هزار و ۲۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در گچساران امروز  آغاز شد.

به گزارش”صبح خرد”،محمد راستا افزود: عملیات ساخت این میزان واحد مسکونی در بیش از ۱۳ هکتار زمین در مناطق مختلف این شهرستان اجرا خواهد شد.
ساخت ۸۶۴ واحد از این طرح نهضت ملی در قالب سایت شهید سلیمانی و ۱۶۰ واحد در قالب سایت جهاد کشاورزی اجرا خواهد شد. وی ادامه داد:
همچنین ۹۵ قطعه زمین در در قالب طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری به ۱۹۰ خانوار واگذار شد.


در دهه فجر امسال همچنین ۲۴ قطعه در قالب طرح ۲ معلولی ، ۱۳ قطعه در قالب طرح محرومین و ۳۸ قطعه به خانواده های شهدا و جانبازان واگذار شد.

راستا  همچنین در مراسم بهره برداری از آسفالت  جاده باباکلان-آبشرین قطعه ۲بیان کرد:  در بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه_امامزاده جعفر، باباکلان و چرام در قالب قطعه اول بطول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال و مراسم بهره برداری از طرح بلوار روستای سرآب ننیز با اعتباری بیش از ۵۴ میلیارد ریال بطول ۱۸ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه برگزاری این مراسم  محمد رضا عابدی رئیس راه و شهرسازی گچساران از تلاش های مدیر کل جهادی راه و شهرسازی استان بخاطر توجه به گچساران ،همچنین فرماندار شهرستان،و همه مدیران و افرادی که یاری گر اداره راه و شهرسازی گچساران بودند،جهت رفع معضلات و مشکلات برای پیشرفت گام مثبتی برداشته آمد ،تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.