تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 8:03

پیام صریح تاجگردون خطاب به مردم کهگیلویه بزرگ؛

برادر کشی یادمان باشد و قاطعانه بزرگواری را یاری کنید

برادر کشی یادمان باشد و قاطعانه بزرگواری را یاری کنید
در همایش انتخاباتی ایل نویی در حمایت از سید علیمحمد بزرگواری، دکتر محمودی مدیر برنامه های غلامرضا تاجگردون پیام مهم حمایتی تاجگردون را قرائت کرد. 

“صبح خرد”؛  در همایش انتخاباتی ایل نویی در حمایت از سید علیمحمد بزرگواری، دکتر محمودی مدیر برنامه های غلامرضا تاجگردون پیام مهم حمایتی تاجگردون را قرائت کرد. 

به گزارش“صبح خرد”،  دکتر محمودی گفت:  با ارادتی  که در بین  تاجگردون و مردم شریف کهگیلویه وجود دارد این ارادت ثابت قدم و جاویدان و در تاریخ کهگیلویه و استان پابرجا و ماندگار و جاویدان است.

پیام تاجگردون بدین شکل است؛  برادر کشی رسم و رسوم و معرفت اشخاصی بود در این دیار ،در دورانی که نه دردی و نه بیماری بود کسانی با بیماریهای ساختگی ،نه تنها ما را یاری نکردند و پشت به برادر خویش کردند و با تشکیل جلسات و با حضور در پستوهای اتاق فکر بعضی مخالفین در استانهای فارس و قم و تهران به دنبال ترور شخصیت بنده بودند؛  انسانی بزرگوار به نام حاج آقا بزرگواری این انسان بزرگ منش و بزرگ اندیش و نیک سیرت و پاکدست ،آنجا مرا دریافتند و با اون جملات شیوا و تاریخی مرا حمایت کردند.

دکتر محمودی گفت : اینجانب به تک تک عزیزان سلام دکتر تاجگردون را ابلاغ می نماییم و پیغام ایشان ،این اسطوره زاگرس و این نماد متشخص استان کهگیلویه و بویراحمد؛ که سلام مرا به مردم شریف کهگیلویه برسانید و بگویید میثاق و عهد و پیمان و برادری که ما با کهگیلویه بزرگ بسته ایم از دیرین تا کنون پابرجا بوده و بر این عهد و پیمان ثابت قدم خواهیم ماند .

تاجگردون در پیام خود خطاب به مردم کهگیلویه گفت:  که به مردم کهگیلویه عزیز و نجیب بگویید که امروز روزی است که با عهد و پیمان و تجدید میثاق با حاج آقا بزرگواری به دنبال انتقامی سخت باشیم.

در بخش دیگری از پیام وی امده است؛  انتقام سخت ما لبیک گفتن به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات و رقص قلمشان را به نام حاج آقا بزرگواری مزین کنند و به عزیزان من در کهگیلویه بزرگ بگویید که مجلس هم متخصص می خواهد و هم مقتدر اگر من متخصص هستم در مجلس ،بزرگواری مقتدر است. 

تاجگردون در پیام خود افزود؛  بزرگواری در تمام کمسیون های تخصصی و غیر تخصصی مجلس با اقتدار نقش آفرینی می کند و امروز این را بدانید که هر گاه تقدیر در جهت رستگاری ملتی رقم بخورد تمامی نشانه ها به خط خواهد شد؛  امروز می بینیم که برای عزت بزرگواری از تمامی ایلات و طوایف مناطق و بخشهای کهگیلویه بزرگ به خط شده اند و هر صبر و انتظاری که برای رسیدن به فردای روشن مردم باشد ،سرانجام در میعادگاه پیروزی با سربلندی به سرانجام خواهد رسید و سرانجام فصلها به وصلها تبدیل خواهد شد.

 

دکتر محمودی گفت:  برای انتظار و حضور بزرگواری در انتخابات کهگیلویه بزرگ چه بغض هایی که در سینه داشتیم و چه صورت‌هایی که در این انتظار بارانی شد تا به امروز رسیدیم و دردی و آهی مشترک برای این حضور داشتیم و امروز این آه و درد مشترک به زیبایی طغیان کرده و با حنجره های بی فریاد مظلومیت ،صداقت و پاکدستی بزرگواری را فریاد می زند .

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با چراغ سبز نشان دادن به حضور برادر انقلابی ما حاج آقا بزرگواری در عرصه انتخابات بستری فراهم کرده است که زمینه مشارکت تمامی جریانات سیاسی و همه گرایشات را در انتخابات کهگیلویه رقم بزند که شور و شعف انتخابات کهگیلویه به جایی رسیده است که نمود و تصاویر حیران کننده آن از استقبال و حمایت های مردمی از حاج آقا بزرگواری به سایر استانها تسری نموده است و این نوید بخش حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات پیشرو خواهد بود .
و اما پیغام و پیام ما به خناسان ،مردم فریبان ،روبه صفتان و دروغگویان و کسانی که توطئه چیدند ،طومار و عریضه نوشتند و مخالفت کردند که شهوت لمیدن برکرسی بهارستان آنچنان چشمهایتان را کور و گوشهایتان را کر کرده است که برای ترور شخصیت بزرگواری اخلاق را ذبح کرده اید.


و شما توطئه چینان و تخریب گران همانند عمر بن سعد صفتان هستید که برای حرص رسیدن به گندم ری اخلاق و ایمان و انسانیت را پایمال کرده اید.

امروز صدای پای شکسته و استخوانهای در هم کوبیده این خناسان و دروغگویان فرسنگ ها به گوش می رسد. 


امروز ما با اقتدار آماده ایم تا بگوییم اتاق فکر حاج آقا بزرگواری عده ای قلیل و ضعیف و ظالم و ذلیل نیست و اتاق فکرش تمامی مردم کهگیلویه بزرگ است.
امروز ما آماده تا به خناسان و دروغگویان بگوییم که ما آماده‌ایم تا به جای ریش ها به ریشه ها بیاندیشیم .
آماده ایم تا بگوییم و به مردم عزیزمان ابلاغ کنیم که شعار انتخاباتی بزرگواری تهدید، تطمیع و تزویر و تسلیم نیست.
شعار انتخاباتی بزرگواری لبیک به پیام مقام معظم رهبری برای حضور و مشارکت حداکثری است .
و امروز در عرصه انتخابات کهگیلویه دو جریان حاکم است ،جریان اول همان جریان زر ،زور ،تزویر و تطمیع است و جریانی است که جدا از مردم است و خود را جدا از مردم می داند و این جریان به پشتیبانی همین مردان و شیرزنان در اولین ایستگاه قطار انتخابات پیاده خواهد شد و این جریان مسیر کهگیلویه را به مسیر ذلت تبدیل کرده است .
و اما جریان دوم جریان حاج آقا بزرگواری است که نه تنها در بین مردم است بلکه از جنس مردم است و خود را از مردم جدا نمی داند و این جریان درد و فقر و رنج مردم را می شناسند و مطالبات مردم را رصد می کند و این مطالبات و این درد و رنج و غم مردم را به برنامه تبدیل می کند و یک جریان برنامه محور و نقش آفرینی است که این جریان که به یاری خدا و همت همه مردم کهگیلویه بزرگ تا آخرین ایستگاه قطار انتخابات پیش خواهد رفت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 47 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 47
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

واقعا جای تأسف داره ..حاج عدلی که هزارتا جوان سرکار میزاره بزرگواری می‌ره براش پرونده درست می‌کنه ..بزرگواری نمیتونه یه جوان رو بزاره سرکار میخواد بره آبروی کهگیلویه بزرگ ببره

شروگرو دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۵۵

مطمعن باش بزرگواری اخرت خود را با پرونده سازی معامله نمی کند ،سردار هاشمی خودش بهتر از کسی ایشون رو میشناسه ،و در چند روز آینده با هم ائتلاف می کند برای نجات کهگیلویه بزرگد

محمدی لردگان یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

این که دیکتاتوری محض است که مردم به چه کسی رای بدهند رای ازاد است و مردم ما هم اگاه نیاز به راهنمایی جنابعالی ندارن شما پاچه خوار چه کسی هستی مردم خودشان این اقا را میشاسند ونیاز به یاوه گویی نیست

حسام یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

واقعا دلم به حال امثال شما می‌سوزد.لیاقتتان همان آقای موحد است که ۶ دوره نماینده کهگیلویه بزرگ بود و کار خاصی نکرد.

ناشناس یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

سلام ابن پیام یاد آن موقعی افتادم که آقای تاجگردن گفت به خادم شهدا و رزمندگان توهین کرده و گفته بود مجلس احتیاج به مرده شور و آرپیجی زن ندارد
نطام برای حضور آقای بزرگواری چراغ سبز نشان داده مگر برای بقیه چراغ قرمز نشان داده
از صفات دور از شان خود و طرفهای مقابل بکار برده که جملات طولانی است که با اسباب بازی .بازی می کنند

ناشناس یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

مورچچه که بال دربیاورد نشانه زوال اوست تاجگردون خودش در این دولت پایش روی پوست مو هست اون موقع ازیک فرد مدهوش هم طرف داری میکند این دورغلامرزاتاجگردون برابری میکند بادورتخرر بهرام تاجگردون بنشینید وببینید

الف یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

اولا شما ضرب المثل را هم خراب کردی پوست موز .نه پوست مو
دوماً این پیام بدون اجازه آقای تاج گردون قرائت شد و مربوط به حالا نیست و هدفش حمایت از شخص خاصی نبوده
سوما تاریخ کهگیلویه به مانند تاج گردون نخواهد دید
و شما هم غیرت داشته باشید
بالا دستی مثل زاکانی از لر جماعت بدش میاد می داند تاج خار چششمش هست می خواد از میدون بیرونش کنه!!

دهدشت دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۵۲

به درک

گچساران یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

ببینم این آقای تاجگردون کی این پیام رو به شما داده که حالا بخواهید شما پیام رسانش باشید …و شما کی مدیر برنامه های تاجگردون شده اید که نشنیده ایم ‌…جنابعالی فقط یکی چند جلسه اونم بخاطر آینده خودت در بعضی همایش ها مشاهده شدی ‌.نه کسی شما رو می شناسه و نه اعتباری دارین ..شما که اهل یاسوجی ‌…با انتخابات تاجگردون و گچساران یا کهگیلویه و کاندیدای چه ربطی دارید …بهتر به فکر خودتون باشید و احترام خودتو داشته باشی …..آدم زنده وکیل نمیخواد …تازه اگر هاشمی تایید شد در نهایت این بزرگ و موحد ریگ تو کفشش هم نیستن ….رای مال هاشمی هست و ….خودتو خراب کردی ….

ناشناس یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

زمانی که آقایی تاجگردون سکان قدرت دستشون بود و اجازه یه کارگری ساده به بچه های کهگیلویه را در گچساران و نفت و … نمی دادن یا به کد ملی کارمندان نگاه می کردن و پست های مرکز استان را مشخص میکردند و بچه های مارا در به ذلت کشاندن آقای بزرگواری چرا از حق بچه های ما دفاع نمی‌کردند، چرا ایشان این ذلت را نمیدیدن ، پشت این نقشه و کمک آقای تاجگردون چه کلاه گشادی برای کهگیلویه دوخته شده است

گچسارانی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

عزیزم یه زمانی ون هم برای پروژه پاتاوه دهدشت اومدم سر کار کارگر اونجا من را بازخواست کرد ولی الان پتروشیمی گچساران پر از دهدشتی هستش

ناشناس دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۷

سلام برادر عزیز اگه کسی از کهگیلویه تو پتروشیمی گچساران داره کارگری میکنه از وجود استاندار پاکدست و چشم پاک ومورد تاید نمایندگان کنونی آستانه که دستور داده همه بومی استان هستند غلام رضا استاندار فاسد و چشم چرانی برای استان انتخاب کرد با بی آبرویی هم رفت واز قبل انتخاب اون فرد دو سوم بودجه استان محروم را می‌داد به گچساران تا از قبل آن بودجه بتواند پیمانکاری شراکتی با دوستان و اقوام داشته و منافعی کسب نمایید

علی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

درست می‌فرمایند آقای تاج گردون .با وجود بزرگواری یه دونه آبدارچی هم نمیتونه تو استان کار کنه . حتما باید تاییدیه از ایشان بگیرد . برادر کشی حقت بود چون در زمان قدرت فقط گچساران را میدیدی

ناشناس یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

حتما جنابعالی یه جایی تو دوره قبل رفتی سرکار و،،،، ترس ورت داشته که مبادا تاجگردون بیاد و اخراجت کنه… نترس.

حسن دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۸

بزرگواری انسانی شریف و پاک هست کارهای عمرانی برای همه انجام داد نباید ناسپاس بود ،فک کنم عدل برا کارای شخصیتون قول بهتون داده بود ک اینقد میسوزید

حسین یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

عالی بود جامع و کامل

علی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

حیف دانشگاهی که آقای محمودی رئیسش بود
وحیف ما که به تاجگردون دل خوش کردیم اگر این پیام پیام آقای تاجگردون باشد

علی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

تاجگردون خود به وضوح میداند که با وجود آقای موحد نمیتواند تمام بودجه ی استان. صرف گچساران کند. پس به دنبال نماینده ای ساده لوح مثل بزرگواری حمایت میکند

حقیقت یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

تاجگردون این دوره هم فکر کنم اعتبار نامه اش تایید نشود، پس زیاد غره نشوید، اون موقع که در مسند کمیسیون برنامه و بودجه بودید از حق اغلب روستاهای محروم کهگیلویه زدید و به جیره خواران خود در گچساران دادید، اگر اعتبار نامه هم تایید بشه قطعا در این دولت جایگاهی ندارید.

دهبانی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

به امید پیروزی

سهیلی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

بمکوی عزت مهلی دستپاچه وابینه هلپنگه ایکنن😂آخ تا قیومت

دلاویز یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

ایگوم دقت کردین موحد یه زمانی ایقد غرور داشت سیل کسی نیکه الان ایقد دستپاچه وابیه ایره من روستایل دور افتاده با یه دوتا بچه کچلو عکس ایگره اینویسه اعلام حمایت خانواده فلانی از حاج آقا موحد…#ذلت#

ناشناس یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

سناتور توخالی،وپوشالی چون شیر سالخورده ای ایست که مات و مبهوت وتک وتنها در صحرای برهوت ،به چشم خود می بیند که رمقی برایش نمونده،ونفسهای آخر را می زند،به یاری خداوند بزرگواری،روشنفکر وتاجگردون چون شیر نر تازه نفس،می تازند وبرنده میشوند

بویراحمد دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۳۰

یاد اون جک افتادم که داریوش و ابی رو بازداشت کرده بودن و یارو معتاده که دستگیر شده بود میگفت منو ابی و داریوشو کجا میبرید😀
حالا بزرگواری و تاج کجاشون به روشنفکر میخوره حضرت عباسی.جک نگو عمو.
در قضیه اعتبارنامه تامگردون،روشنفکر خودش در مظان اتهام هست

ناشناس دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۸

من که رای نمیدم به هیچ کسشون ، چون این نابودی اقتصاد الانی همین ها نماینده بودند ، اما خدا دونه حیف کاغذی که حروم بشع واسه بزرگواری ، تاج شخصا باید این پیام رو تایید یا تکذیب کنه چون هرکسی پشت تریبون میتونه هر حرفی بزنه ، تاج درزمانی که با موحد مشکل نداشت چرا بچه های کهگیلویه ای که از دیر باز ساکن گچساران بودند(بالای صد سال) شهروند درجه چهار هم حساب نمیشدند، اون موقع برادرکشی حساب نمیشد ؟ چرا حالا یاد برادر کشی افتاده ؟ شاید حرکت موحد پاسخ چندین ساله ناسپاسی تاج به بچه های کهگیلویه بوده باشه با اینکه هر ساله از تاج حمایت میکردند؟ در هر صورت من گول این شو های نمایشی جهت کشوندن پای صندوق رای را نخواهم خورد چون هیچ تضمینی نیست که مثل ادوار گذشته نماینده ها بعد رفتنشون به وعده های اقتصادی عمل کنند.

ناشناس یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

دلیلی نداره چون اوضاع بروفق شما نبود اسمش رابذارید برادرکشی

انصاری یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

درود بر تاجگردون وسلام بر بزرگواری
تن مرد ونامرد یکیست روزگار باید گذشت تا بدانی مرد کیست

دکتر تقوی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

برادران بزرگواری ایل بهمئی هست

سعید یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

کاملا دروغ واقای تاجگذدون اصلا پیام نفرستاد همتون دروغگوی

شایان کامفر یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

کاملا دروغ واقای تاجگذدون اصلا پیام نفرستاد همتون دروغگوی

گچساران یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

ببینم این آقای تاجگردون کی این پیام رو به شما داده که حالا بخواهید شما پیام رسانش باشید …و شما کی مدیر برنامه های تاجگردون شده اید که نشنیده ایم ‌…جنابعالی فقط یکی چند جلسه اونم بخاطر آینده خودت در بعضی همایش ها مشاهده شدی ‌.نه کسی شما رو می شناسه و نه اعتباری دارین ..شما که اهل یاسوجی ‌…با انتخابات تاجگردون و گچساران یا کهگیلویه و کاندیدای چه ربطی دارید …بهتر به فکر خودتون باشید و احترام خودتو داشته باشی …..آدم زنده وکیل نمیخواد …تازه اگر هاشمی تایید شد در نهایت این بزرگ و موحد ریگ تو کفشش هم نیستن ….رای مال هاشمی هست و ….خودتو خراب کردی ….

دهدشت یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

ببینم این آقای تاجگردون کی این پیام رو به شما داده که حالا بخواهید شما پیام رسانش باشید …و شما کی مدیر برنامه های تاجگردون شده اید که نشنیده ایم ‌…جنابعالی فقط یکی چند جلسه اونم بخاطر آینده خودت در بعضی همایش ها مشاهده شدی ‌.نه کسی شما رو می شناسه و نه اعتباری دارین ..شما که اهل یاسوجی ‌…با انتخابات تاجگردون و گچساران یا کهگیلویه و کاندیدای چه ربطی دارید …بهتر به فکر خودتون باشید و احترام خودتو داشته باشی …..آدم زنده وکیل نمیخواد …تازه اگر هاشمی تایید شد در نهایت این بزرگ و موحد ریگ تو کفشش هم نیستن ….رای مال هاشمی هست و ….خودتو خراب کردی ….

سید محمد، یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

دوستان این که میگن بزرگواری برای آقای عدل هاشمی پرونده سازی کرده اینا همش تهمت و افترا هست،،،اولا اینکه عده ای از طرفداران موحد این حرفا رو در اووردن ،،که مثلاً هاشمی رو به طرف خودش بکشه،،،وگرنه به ولا قسم بزرگواری اصلا همچین کاری نکرده،،و شرمش میشه از این کارها ،،،بی رضای خدا حرف نزنید،،حرف در نیارید،که آخرتی در راه هست،،،خدا بالای بخت اون کسانی که همچین حرفهایی رو در میارن،،،بزرگواری آدمی پاک ،،اهل دوز و کلک نیست،،و رقابت بی شیله پیله رو طالبه،،،نه چیز دیگه ی،،،واگذارتون کردم بخدا که بی رضای خدااا تهمت میزنین،به آقای بزرگواری،،،،دوستان و حامیان حاج عدل هاشمی ،،،

فکر کنید یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

باسلام
بخدا همه جا دارند به ما میخندند که یه ادم مثل موحد نمایندمونه ما مردم ساده و بدبختی هستیم توروخدا فکر کنید. ٢٤ سال مجلس بود بجز کارهای غیر قانونی هیچ کار مفیدی نکرد.

یدالله بوذرجمهر یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

اونایی که بر ضد آقای تاجگردون و آقای بزرگواری حرف میزنن همون پاچه خواران و کاسه لیسان موحد هستن که طی ۲۰ سال کهگیلویه را به خاک سیاه نشاند

مخمد افشانی دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۰۹

احتمالا بزرگواری میخواد حمام خفقان را بیندازذ…..برادر کشی بدتر از اینکه سردار نخبه پروری که از دامان پروژه هایش صدها و هزاران نفر تربیت شدند و کارآفرین شدند با لباس سبز پیامبر بخاطر عقده گشایی و‌ تعصب بیجا و خصومت شخصی پرونده سازی کنید و هدایتگر. خیانت باشید….. خداوندا به حق آه این دلهای بیقرارو منتظر که به سوی سردار هاشمی می‌تپد هرکس در حق نخبگان این دیار علی الخصوص سردار هاشمی قدمی منفی برداشت و بردارد قبل از رسیدن به اهداف خوار و ذلیل و رو سیه بگردان……………..اوف بر غیرتتان…… خدایا بخاطر دلهای مصطرب مردم محروم منطقه ام سردار شایسته دیارم را با عزت تر از همیشه بگردان.

محمد افشانی دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۱۱

احتمالا بزرگواری میخواد حمام خفقان را بیندازذ…..برادر کشی بدتر از اینکه سردار نخبه پروری که از دامان پروژه هایش صدها و هزاران نفر تربیت شدند و کارآفرین شدند با لباس سبز پیامبر بخاطر عقده گشایی و‌ تعصب بیجا و خصومت شخصی پرونده سازی کنید و هدایتگر. خیانت باشید….. خداوندا به حق آه این دلهای بیقرارو منتظر که به سوی سردار هاشمی می‌تپد هرکس در حق نخبگان این دیار علی الخصوص سردار هاشمی قدمی منفی برداشت و بردارد قبل از رسیدن به اهداف خوار و ذلیل و رو سیه بگردان……………..اوف بر غیرتتان…… خدایا بخاطر دلهای مصطرب مردم محروم منطقه ام سردار شایسته دیارم را با عزت تر از همیشه بگردان.

محمد افشانی دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۱۵

احتمالا بزرگواری میخواد حمام خفقان را بیندازد…..برادر کشی بدتر از اینکه سردار نخبه پروری که از دامان پروژه هایش صدها و هزاران نفر تربیت شدند و کارآفرین شدند با لباس سبز پیامبر بخاطر عقده گشایی و‌ تعصب بیجا و خصومت شخصی پرونده سازی کنید و هدایتگر. خیانت باشید….. خداوندا به حق آه این دلهای بیقرارو منتظر که به سوی سردار هاشمی می‌تپد هرکس در حق نخبگان این دیار علی الخصوص سردار هاشمی قدمی منفی برداشت و بردارد قبل از رسیدن به اهداف خوار و ذلیل و رو سیه بگردان……………..اوف بر غیرتتان…… خدایا بخاطر دلهای مصطرب مردم محروم منطقه ام سردار شایسته دیارم را با عزت تر از همیشه بگردان.

آریایی دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲:۵۷

واقعا اگ این پیام ازطرف دکتر تاجگردون باشه دیگه فکر نکنم کسی که ذره ای درک وفهم سیاسی داشته باشه تاجگردون قبول داشته باشه من که میگم این اقای محمودی درغکویی بیش نیست وگرنه تاجگردونی که مامیشناسیم این چرندیاتو نمیگه یا بقول برادرمون وقتی سناتوری که بیشترعمرمبارکشو درمجلس سپری کرده جلوشه گرفته واجازه نداده بودجه کهگیلویه بزرگ را هپولی کنه وبه همین خاطر ادم کم سواد ی را داره حمایت میکنه که چیزی ازسیاسیت بغیرازچماق وضرب وزور ی که کارایی نداره امیدواریم این پیام ازتاجگردون نباشه هرچند تکذیب این متن را ازطرف تاجگردون به عینه مشاهده شده

ناشناس دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۳:۳۴

تاج بااین پیام که خیلی برای حاج اقا بزرگواری منافعی دارد.ونه به شخصیت موردهجوم زیانی میرساند.
ولیبه خودتاج درگچساران اسیب جدی زد.وحقیقتا خودش زبح کرد

انسانیت دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۵۹

خطاب به آقای تاجگردون
۱.عوام فریبی و مظلوم نمایی نکنید
۲.چرا به بویراحمد و دهدشت وبهمئی در تقسیم بودجه ناعادلانه تصمیم گیری میکردی و بی انصاف بودی
۳.چرا به عزت بویراحمد آشکارا توهین میکردی وبجای اینکه رئیس جمهور یا وزیر ابتدا وارد مرکز استان بشه به سمت گچساران میبردی
۴.چرا به جوانان بویراحمد و کهگیلویه حساس بودی و هستی واجازه بکارگیری در سطح کلان و شرکت نفت گچساران و پتروشیمی و..ندادی و در آینده هم با انتقام اجازه نمیدی
۵.اسناد در سازمان برنامه و بودجه موجودهست که چطور کمیته برنامه و بودجه فقط از یک شهرستان بود و تصمیمات غیرعادلانه..
۶.در زمان نمایندگی شما چند نفر را در برنامه وبودجه استان و فقط از حوزه انتخابیه خودت بکار گرفتی و ظلم مضاعف به بویراحمد و کهگیلویه داشتی
۷.شما با داشتن نفت وگاز گچساران و کمیسیون برنامه و بودجه به حوزه‌ گچساران و باشت هم ظلم کردی و اگر این امکانات در اختیار نماینده بویراحمد و کهگیلویه بود قطعا استان از محرومیت خارج و اشتغال جوانان‌ و صنعت واقتصاد رونق چشمگیری داشت
۷. کمی در خلوت خود با وجدان خودت تأمل کنید و با انصاف باشید
۸. طبیعت آدما را تنبیه میکنه

حسن دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۵

بزرگواری انسانی شریف و پاک هست کارهای عمرانی برای همه انجام داد نباید ناسپاس بود ،فک کنم عدل برا کارای شخصیتون قول بهتون داده بود ک اینقد میسوزید

ناشناس دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۰

سلام برادر عزیز اگه کسی از کهگیلویه تو پتروشیمی گچساران داره کارگری میکنه از وجود استاندار پاکدست و چشم پاک ومورد تاید نمایندگان کنونی آستانه که دستور داده همه بومی استان هستند غلام رضا استاندار فاسد و چشم چرانی برای استان انتخاب کرد با بی آبرویی هم رفت واز قبل انتخاب اون فرد دو سوم بودجه استان محروم را می‌داد به گچساران تا از قبل آن بودجه بتواند پیمانکاری شراکتی با دوستان و اقوام داشته و منافعی کسب نمایید

کهگلیویه بی شفا خو دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۴

درد ما را تاج گردون درمان نمی کند بزرگواری هشت سال در مجلس بود درمان درد این دیار مظلوم بدست امثال شما باز نمی شود شما می خواهید تصفیه با موحد کنید شما نه دلسوز مایید نه بزرگواری حق فقط با دستان حاج عدل هاشمی پور به کهگیلویه بر می گردد گچساران نفت دارد کهگیلویه معمار سازندگی،،،خواب خوش زیاد نبینید

کهگلیویه بی شفا خو دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۰

درود بر شرف ات حاجی عدل که فقط صادق تر از خودت هیچ کس نیست وفقط با دستان پر توان تو کهگیلویه نجات پیدا می کند تاج گردون برای خودش هست برو خودت می دانی با بزرگواری که در عهد و پیمان حرف خودت هم نیستی سال ۹۴ گفتی برای همیشه عرصه سیاست را برای تازه نفس ها باز کنی امان طمع قدرت

خدا جای حق نشسته دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

آقای بزرگواری مرد فوق العاده وپاک دست ومنشی هستند اما خدایی موحد سی ساله رو کول ما سوار شده ولکن هم نیست هیچ کاری برای استان ما نکرد آب های ما را فروخته به شهرهای اطراف ما با وجود کوچکترین استان هستیم اما ده درست آب ایران را داریم چرازمینهای ما از بی آبی خشک و بی سمرن باوجود اینکه این همه زمین کشت و کشاورزی داریم

اميرمهدي سه شنبه , ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

فقط علی مژدهی پور