تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 19:26

به میزبانی باشت؛

جلسه مدیران وروسای شهرستانها ومناطق آموزش وپرورش استان برگزار شد

جلسه مدیران وروسای شهرستانها ومناطق آموزش وپرورش استان برگزار شد
جلسه مدیران وروسای شهرستانها ومناطق آموزش وپرورش با حضور مدیرکل آموزش وپرورش،معاونین مدیر کل،رئیس وکارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد،رئیس اداره حراست،معاون سواد آموزی ومدیران وروسای شهرستانها ومناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی شهرستان باشت در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش “صبح خرد” جلسه مدیران وروسای شهرستانها ومناطق آموزش وپرورش با حضور مدیرکل آموزش وپرورش،معاونین مدیر کل،رئیس وکارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد،رئیس اداره حراست،معاون سواد آموزی ومدیران وروسای شهرستانها ومناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی شهرستان باشت در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش شهرستان باشت برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه  بررسی وضعیت آموزشی وپرورشی وتربیت وسلامت مناطق ۱۳ گانه استان و تببین سیاست‌های نظام آموزشی و تبیین افق ترسیم شده بود.

مدیر کل اموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:علم قوی و اثر بخش برای داشتن ایران قوی لازم است معلمان دلسوز و نقش‌آفرین می‌توانند روحیه جهادی و انقلابی را در دانش آموزان نهادینه کنند و نباید از این نقش غفلت کرد.

حسنعلی عزتخواه با بیان اینکه مسیر تحول آموزش و پرورش در مدارس توسط معلمان و دانش آموزان رقم می‌خورد، یادآور شد: سعی می شود از ایده‌های صاحب نظران تعلیم و تربیت در پرورش نیروهایی توانمند و انقلابی و اثر بخش در مدارس نهایت استفاده را کرد.

 عزتخواه با اشاره به عدالت آموزشی و جایگاه آن در نظام آموزشی گفت: ارتقای کیفی و کمی آموزش بخصوص فضای آموزشی در این راستا در اولویت مدیران وروسای آموزش وپرورش باشد.

وی در ادامه یاد آور شدندکه:اجرای صحیح ساماندهی نیروی انسانی به ویژه در بحث نقل وانتقالات،تایید ضوابط ابلاغهای پرسنل،شناسه ملی مدارس  و فضاهای آموزشی در ادارات آموزش و پرورش می تواند بعنوان جهادی برای روند رو به رشد نظام آموزشی استان باشد. و این عوامل نقش بسزایی در ایجاد روحیه وانگیزه تلاش در همکاران  دارد.

معاونین آموزش متوسطه ،ابتدایی وتربیت بدنی ضمن ارائه گزارش وعملکرد خود در حوزه های مختلف به ویژه در بحث آموزش وپروژه های مهم انجام شده مانند برگزاری کارگاه های اموزشی دبیران وآموزگاران ،طرح شهید سلیمانی که باعث تحول عظیمی در حوزه سلامت و ورزش دانش آموزان شده است پرداختند.
معاون آموزش متوسطه همچنین به بررسی وضعیت کلاسهای پایه دوازهم پرداخت وگفت تلاش شود تا دانش آموزان در سر کلاسهای خود حضور داشته باشند وبا برنامه ریزی خوب وبه موقع هم در کلاس درس حضور داشته باشند هم خود را برای کنکور آماده کنند.واینکه دانش آموزان به بهانه کنکور سرکلاس درس حاضر نشوند خلاف مقررات بوده ومدیران محترم باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه ،روسای آموزش و پرورش مناطق ۱۳گانه  در خصوص مسایل آموزشی و پرورشی مناطق به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.