تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 12:09

انتخابات خبرگان؛

استقبال پر شور اقشار مختلف گچساران از نطق انتخاباتی آیت الله ملک حسینی/+تصاویر

استقبال پر شور اقشار مختلف گچساران از نطق انتخاباتی آیت الله ملک حسینی/+تصاویر
همایش انتخاباتی آیت الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم گچساران در حسینیه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش”صبح خرد”،همایش انتخاباتی آیت الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم گچساران در حسینیه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در نطق انتخاباتی‌اش در گچساران گفت: از همه‌کسانی که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان شدند تشکر می‌کنم چراکه حضور در رقابت انتخاباتی و گرم کردن تنور انتخابات احترام به این عرصه سرنوشت‌ساز است. خداوند در آیه‌ای فرمودند اراده کردیم که مستضعفان وارثان زمین شوند و اگر آن‌ها میدان‌دار هدایت بشر شوند انسان‌ها را به سرمنزل مقصود می‌رسانند اما موانع و فقدان اقتضائات گاه این ظرفیت‌ها را مانع شد.نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اما خواهشی از شما مردم عزیز دارم، وقتی در عرصه انتخابات آن‌چنان بانشاط آمده‌اید حیف است این نشاط درآمیخته باخشم، کینه، غضب یا با کلماتی آمیخته شود که به دین افراد لطمه بزند، نمی‌ارزد ملک حسینی بر صندلی قرمز خبرگان بنشیند اما دینی کسی آسیب ببیند و نمی‌ارزد کسی بر صندلی سبز مجلس بنشیند و دین کسی آسیب ببیند لذا مسیر حق را باید به‌حق طی کرد. پس در امر انتخابات هیچ‌کس تنه‌ای به کسی نزد، توهینی نکند، آبرویی نبرد و همه باید انتخاباتی در تراز دین و انقلاب رقم بزنیم.

شمار زیادی از اقشار مختلف مردم گچساران از زن و مرد، کودک و سالخورده از نطق انتخاباتی آیت الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی استقبال کردند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.