تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 14:45

ادعای سنگین آیت الله سعادتیان؛

نتیجه انتخابات را قبول ندارم

نتیجه انتخابات را قبول ندارم
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با صدور بیانیه ای ضمن نپذیرفتن نتیجه انتخابات، خواهان رسیدگی توسط نهادهای محترم امنیتی و نظارتی شد.

به گزارش“صبح خرد”، متن بیانیه “آیت الله سعادتیان” را در ادامه عینا میخوانید؛ 

به نام خداوند قهار و منتقم
‐——————————–

مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
سلام علیکم
اکنون که در برهه ای حساس از تاریخ که مشکلات اقتصادی ناشی از تکرار چنگ اندازی اهریمن ناکارآمدی بر سرنوشت شما مردم مظلوم کهگیلویه بزرگ، بارقه‌های امید به آزادی از این اسارت تحمیلی، در چشم مردم می درخشید، ناکارآمدی و یکسو نگری برخی از فرمانداران بخصوص مرکز حوزه انتخابیه و چینش یک دست اعضای هیات های اجرایی و شعب أخذ رأی و تقلب گسترده و بی مهابای اعضای شعب، به کارگیری امکانات دولتی از سوی مسئولان ادارات خدمات رسان و هجوم داعش گونه پیمانکاران استان‌های همجوار در روز انتخابات به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه و خریدِ بی پروای رأی به گونه‌ای که علی رغم برخوردِ نیروهای محترم امنیتی و انتظامی، به دلیل گستردگی لشکر مهاجم، عملاً اوضاع از کنترل خارج شده و با کمال بی شرمی به اقدامات کثیف و ضد انسانی خود حتی با ارعاب و استفاده از سلاح کمری ادامه و در حالی که تا ظهر روز انتخابات طرفِ به ظاهر پیروز، شکست را پذیرفته بود، اما در کمال ناباوری بار دیگر تراژدی غمناک ناکارآمدی، توسط مثلث زر و زور و تزویر تکرار شد!!!
از آنجا که اسناد و مدارک محکم دال بر مهندسی و مدیریتِ انتخابات موجود است و بهتر است به جای استفاده از واژه ی ” انتخابات ” ،کلمه‌ی افتضاحات را به کار برد، لذا در راستای احقاق حق شما مردم شریف اینجانب به عنوان یکی از کنشگران این عرصه، ضمن تشکر از کسانی که با احساس تکلیف رأی پاک به صندوق ها ریختند و حاضر نشدند بر سر شرف و سرنوشت آینده خود فرزندانشان معامله کنند، (اعم از مخالف و موافق)، نتیجه را نپذیرفته و به طور جدی خواهان رسیدگی توسط نهادهای محترم امنیتی و نظارتی بوده و همگان را دعوت می کنم به حفظ آرامش و پرهیز از هر گونه اقدام مخرب و ضد امنیتی که حاصلی جز ناامنی و سوءاستفاده دشمنان نظام نخواهد داشت!
مجدداً از همه ی شما مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بخصوص عزیزانی که طی مدت کوتاهی که بنده به میدان آمدم، با خلوص نیت و بدون طمع به ذخارف دنیوی در کنارم بودند، تشکر و رهایی از چنگال دیو ناکارآمدی را برایتان آرزومندم.
با احترام   آیت اله سعادتیان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 9
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

تا حدودی حق میدم .
ولی انصافا چقد پول تو کهگیلویه خرج شد
مبلغی بیش از ۸۰ میلیارد چ بسا بیش از ۱۱۰ میلیارد . همین هایی که اینجوری پول پاشی کردن آیا نمیتونن یه کارخونه کوچیکی برا این شهر بزنن.
چرا باید پول پاشی بشه که یا باید این کاندید و یا اون کاندید وارد مجلس بشن . کدوم آدم عاقلی برا خدمت به مردم میاد این همه مبلغ تهیه می‌کنه و پول پاشی میکنه تو عرصه انتخابات که وارد مجلس بشه . والا خیلیا دیگه تو این شهر چیزی به اسم شرف ندارن .
ننگ بر هرکی که در حق جوانان این شهر سهل انگاری کرد. و خواهد کرد

گل اقا دوشنبه , ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

جناب سعادتیان ، زحمت نکش چیزی در نمیاد از این اعتراض
زمان مرحوم محقق که رقیب بود همین اتفاق به وضوح انجام شد و بعدا فرماندار برا حلالیت میره پیش مرحومدمحقق و ……..
به قول قدیم این گرگ سالهایت که با گله آشناست

بیطرف دوشنبه , ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

باسلام و تشکر از متن شجاعانه دکتر سعادتیان.
ما انتظار داریم همه نامزدها پیگری این تخلف و تقلب در انتخابات کهگلویه باشند. همه مردم دهدشت مطمعنن که با تقلب و تخلف قبول شده , مردم واقعا ناامید شدن دیگه . امیدواریم با پیگری کاندیدا و حمایت مردم انتخابات دوباره برگزار بشه.واقعا این دور قبول نمیشد فقط و فقط با تقلب و تخلف قبول شد.

علی اسلام پناه سه شنبه , ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

سلام جناب سعادتیان شما در هر شهرستان چند رای داشتید؟؟؟جز تعداد اندکی که به علت فامیلی به شما رای دادند چرا توهین می‌کنی وتهمت ناروا میزنی؟؟؟متاسفم برات

محمد بیطرف سه شنبه , ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

سلام شما در هر شهرستان چند رای داشتید جز تعداد اندکی که به علت فامیلی به شما رای دادند چرا توهین می‌کنی وتهمت ناروا میزنی؟متاسفم برای شما که این طور گستاخانه رای مردم را زیر سوال میبرید بس کنید

کهگلویه بی شفاخو شنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۱

کدوم رای بی انصاف….. همه میدونن این….. با تقلب و تخلف رای اورد. اون نماینده مردم نیست چون مردم بهش رای ندادند. به امید خدا مجلس دوازدهمو نمبینه.

زبیر محمدی چهارشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

آقای سعادتیان عزیز ، همین پنج هزار رای هم متعلق به حاج هاشمی بود وموخد ، بشین سرجات

علی انصافی جمعه , ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۰۱

آقای سعادتیان و آقای بزرگواری شکست را بپذیرید
وانرژی منفی وارد نکنید.

کهگلویه بی شفاخو جمعه , ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

هیچ چی انسان پاکی این انتخابات را قبول ندارد. انتخابات همش…. بود. خدا لعنتشون کنه که خیانت به مردم کردند.مطمئن باشید چه از طریق ابطال انتخابات و چه از طریق رد اعتبارنامه اقای…. به مجلس نمیره. چون صدای…. تا بیت رهبری و قوه قضائیه هم رفته. امام جمعه یاسوج هم تایید کرده.به امید خدا این….. مجلس نمیرود.