تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1402 - 11:21

داستان خسته کننده بی ریخت ترین شورای استان؛

جلسات تکرای و سرپرستان تکراری شهرداری دهدشت !

جلسات تکرای و سرپرستان تکراری شهرداری دهدشت !
رییس شورای اسلامي شهر دهدشت گفت:با ۴ رای اعضای شورای شهر،سرپرست شهرداری دهدشت انتخاب شد.

“صبح خرد”؛ شورای شهر دهدشت “سید آیت الله تقوی  را با ۴ رای موافق آقایان سید جلال داورپناه،طاهر پاداش،مصطفی پارسایی و محمد آرانپور به عنوان سرپرست شهرداری تا انتخاب شهردار مشخص کرد.

تقوی  از کارکنان شهرداری  دهدشت است  و پیش از این “علی موسوی” سرپرست شهرداری را برعهده داشت. 

همچنین گفته میشود با خداحافظی مهندس خسرو دیدار عضو شورای اسلامی شهر دهدشت،سید علی موسوی نسب عضو علی البدل شورا به عنوان عضو اصلی شورا انتخاب شد.
شورای شهر دهدشت از بی ریخت ترین و شلخته ترین شوراهای استان است که از بدو تشکیل تا امروز با انتخاب چندین شهردار و سرپرست نتواست رضایت مردم و شهروندان را جلب کند و عدم توجه جدی با مسائل شهری،بحران انباشت زباله،نازیبایی ای پارک های شهری و چاله چوله های خیابانی از جمله مهمترین موضوعات و چالش های دهدشت است.
جال تر اینکه در حالی که فقط چند روز به نوروز ۱۴۰۳ مانده عملا هیچ برنامه و طرح قابل ذکری جهت استقبال از مهمانان نوروزی دیده نمیشود و انگاری آغاز سال جدید برای دهدشت مفهوم خاصی ندارد.
برچسب “بی ریخت ترین” شورای شهر استان با اختلاف برای شورای شهری است که از انتخاب کردن یک شهردار با ارئه برنامه جامع برای توسعه و مدیریت شهری عاجز است ،برای شورای شهری که برخی از اعضای آن از سیاسی بازی و همراهی سیاسیون تا ایجاد انواع حاشیه بیکار نمیشوند که امورات شهر و شهروندان را پیگیری کنند!!
حاشیه و عدم شایستگی حضور در شورا ، ازمهمترین آفت های شورای کهن شهری است که امروز می توانست با تکیه بر تاریخ و ظریفیت طبیعی خود به یکی از مراکز پربازدید نوروزی تبدیل شود ولی امروز حتی اقدامات روتین هم برای استقبال از نوروز در دهدشت دیده نمی شود.
در ادامه روند کار شورای فعلی دهدشت و انتخاب شهردار را در سه سال اخیر 
بخوانید؛ 

داستان تکراری شورای ششم دهدشت در انتخاب شهردار و سرپرست/برای پنجمین بار سرپرست انتخاب شد. 

نکته : برای سومین بار  در این شورا ، سید آیت الله تقوی سرپرست  شد.

📁 انتخاب شهردار در گذر زمان 🗒️ مروز ۲۴/۱۲/۱۴۰۲*
تا امروز از تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ ،
۲ سال و ۵ ماه « معادل ۱۲۵ هفته و ۵ روز ، ۸۸۰ روز » از عمر شورا می گذرد.

فقط با انتخاب علیرضا نیکویی زاده به مدت ۹ ماه و ۲۸ روز « معادل ۴۳ هفته و ۲ روز ، ۳۰۳ روز» شهردار*/ این شورا داشته است و بقیه امور آن با سرپرستان اداره شده است.

🗒️ در تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ با وقفه یک ماهه ششمین دوره شورای اسلامی شهر دهدشت با ۶ عضو آغاز به کار کردنند و در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ یک عضو دیگر تحلیف و ۷ عضو در ادامه تکمیل شدند‌.
📕 طبق ماده ۸۰ وظایف شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار به مدت ۴ سال از وظایف محوله پارلمان محلی می باشد که شورای ششم دهدشت ۳ شهردار تا کنون انتخاب کرده است.
۱️⃣ در تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰  علیرضا نیکویی( دانش آموخته حسابداری و امور مالی) با ۴ رای موافق ( طاهر پالاش ، مصطفی پارسایی ، علی فروغی زاده و سید جلال داورپناه ) ۳ رای مخالف ( محمد آرانپور ، خسرو دیدار ، ایمان داورپناه ) اعضای شورا شهر به عنوان شهردار انتخاب شد و سید علی موسوی نسب با ۴ رای موافق (طاهر پالاش ، مصطفی پارسایی ، علی فروغی زاده و سید جلال داورپناه) به عنوان سرپرست تعیین گردید.
✅ در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ بعد از ۷ ماه وقفه شهردار شهر دهدشت منصوب شد.
❌ در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ علیرضا نیکویی که کمتر از یک سال شهردار بود با ۵ رای موافق ( طاهر پالاش، جلال داورپناه، مصطفی پارسایی، خسرو دیدار و ایمان داورپناه) و ۲ رای مخالف(ارانپور و فروغی) عزل شد. سید آیت الله تقوی با ۴ رای موافق ( طاهر پالاش ، مصطفی پارسایی ، علی فروغی زاده و سید جلال داورپناه ) به عنوان سرپرست تعیین گردید.

۲️⃣ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ سید جلال داورپناه ( دانش آموخته مهندسی عمران ) با ۵ رای موافق ( محمد آرانپور ، خسرو دیدار ، ایمان داورپناه ، سید جلال داورپناه و طاهر پالاش ) و ۲ رای مخالف ( مصطفی پارسایی و علی فروغی زاده ) به عنوان شهردار ✅ انتخاب شد و سید آیت الله تقوی با ۴ رای موافق (جلال داورپناه، علی فروغی ، طاهرپالاش و مصطفی پارسایی ) به عنوان *سرپرست* تعیین گردید.

۳️⃣ در تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲  خسرو دیدار ( دکتری علم اقتصاد) با ۶ رای موافق ( محمد آرانپور ، خسرو دیدار ، ایمان داورپناه و علی فروغی، سید جلال داورپناه و طاهر پالاش ) و رای ممتنع مصطفی پارسایی به عنوان شهردار انتخاب شد و در این جلسه  سید علی موسوی با ۵ رای ( علی فروغی ، محمد آرانپور ، خسرو دیدار ، ایمان داورپناه و طاهر پالاش) به عنوان سرپرست جدید شهرداری دهدشت تا طی مراحل قانونی و استعلامات وزارت کشور شهردار جدید  برگزیده  شد.

۴️⃣ در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲  سید آیت الله تقوی با ۴ رای موافق ( محمد آرانپور ، سید جلال داورپناه ، مصطفی پارسایی و طاهر پالاش ) و ۳ عضو دیگر ( علی فروغی ، ایمان داورپناه و سید علی موسوی نسب در جلسه حضور داشتنند ) که به عنوان سرپرست جدید شهرداری دهدشت به جای سید علی موسوی نسب عضو جدید شورای ششم که به جای خسرو دیدار که در تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به عنوان شهردار انتخاب شده کردند ، جایگزین گردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز جمعه , ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

ای جانم صبح خرد و تیترش؛مثل همیشه عالیییییی

ملا کلاس نرفته جمعه , ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

بی برنامه ترین شورای شهر استان شورای شهر دهدشت است

استاد جمعه , ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

اصلا مگه دهدشت شورای شهر و شهرداری داره؟ شیر دیت ولمون کن صبح خرد

منصف جمعه , ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

انتظار از این شورا و شهرداری داشتن مسخره است