تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 0:39

گزارش صبح خرد؛

اداره کار چرام بیکار شد/۸ماه از تعطیلی نمایندگی تازه تاسیس اداره کار چرام می گذرد/فرماندار چرام پاسخ دهد

اداره کار چرام بیکار شد/۸ماه از تعطیلی نمایندگی تازه تاسیس اداره کار چرام می گذرد/فرماندار چرام پاسخ دهد
قریب به 8ماه هست که نمایندگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان چرام بدون مدیر و بلاتکلیف مانده است که این خود باعث می شود شهرستان در جذب اعتبارات و اشتغالزایی دچار عقب ماندگی شود و همچنین مراجعه کنندگان مجبور هستند برای انجام کارهای خود به دهدشت سفر کنند.

۸ماه از بلاتکلیفی مراجعه کنندگان  و تعطیلی نمایندگی تازه تاسیس اداره کار چرام می گذرد

به گزارش“صبح خرد” از چرام؛استقرار ادارات در شهرستان های نوپا از مطالبات اصلی مردم است. 

بعداز مدت ها که از شهرستان شدن چرام می گذرد بالاخره در تاریخ ۲۵اسفندماه ۱۴۰۰نمایندگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در محل فرمانداری چرام با معرفی دستوریان از کارکنان باسابقه اداره کار استان آغاز به کار کرد.

با استقرار این اداره انتظار می رفت در حوزه اشتغالزایی و تخصیص اعتبارات اشتغال و همچنین توجه به تعاونی ها و کارگران اقدامات قابل توجهی صورت گیرد اما به دلیل بی توجهی اداره کل کار استان و عدم پشتیبانی مسئولان شهرستان از استمرار اداره کار چرام باعث شد که اولین مدیر اداره کار چرام استعفا و از شهرستان برود.

قریب به ۸ماه هست که نمایندگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان چرام بدون مدیر و بلاتکلیف مانده است که این خود باعث می شود شهرستان در جذب اعتبارات و اشتغالزایی دچار عقب ماندگی شود و همچنین مراجعه کنندگان مجبور هستند برای انجام کارهای خود به دهدشت سفر کنند.

عبدالرحمان توفیقیان به عنوان فرماندار چرام می بایست پاسخ دهد چرا در طول این چندماه و تعطیلی اداره کار چرام هنوز اقدام خاصی برای برون رفت از این مشکل و پایان دادن به این بلاتکلیفی و بی تدبیری در تعطیل شدن اداره کار چرام اقدام خاصی انجام نداده است؟؟

سوال دوم اینکه سرنوشت تسهیلات مربوط به چرام و توزیع آنها به چه صورت انجام گرفت و لیست آنها را به صورت شفاف برای جوانان جویای کار و مردم چرام اعلام کنند چرا که شائبه های زیادی در خصوص تسهیلات این اداره به نورچشمی ها انجام گرفته است. 

سوال سوم چرا بعداز ۸ماه تعطیلی نمایندگی تازه تاسیس اداره کار چرام برای راه اندازی مجدد آن و تعیین مدیر جدید اقدامی نکرده است. 

سوال چهارم اینکه گزینه ای که برای اداره کار چرام که خارج از بدنه اداره کار است معرفی شده آیا انتخاب سیاسی بوده و اگر نه چرا تاکنون حکم وی صادر نشده است.

انتظار بود که با تأسیس و راه اندازی اداره کار چرام بخشی از مشکلات بیکاری جوانان حل شود اما ظاهراً این اداره هم خود بیکار شد تا به خیل جوانان بیکار چرام هم اضافه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چرومی یکشنبه , ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

خداییش عباس خانی چه تخصصی داره که برای اداره کار معرفی شد