تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 19:58

بر اساس آمارها؛

کهگیلویه وبویراحمد جزو استان های برتر در اعطای وام بانکی

کهگیلویه وبویراحمد جزو استان های برتر در اعطای وام بانکی
استان‌های اردبیل، قم و کهکیلویه و بویر احمد سه استان اول کشور در اعطای وام بانکی به مردم هستند.

به گزارش“صبح خرد”، بر اساس آخرین آمار رسمی منتشر شده، استان گیلان در مقایسه با سایر استان‌ها رتبه آخر در اعطای وام و تسهیلات بانکی به مردم را از آن خود کرد.

تامین مالی و تسهیلات‌دهی یکی از مهمترین فاکتورها برای رشد اقتصادی بنگاه‌های هر استان است. در گزارش کنونی میزان رشد تسهیلات هر استان در بهمن ۱۴۰۲ نسبت به ماه مشابه در ۱۴۰۱ بررسی شده است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از بانک مرکزی در پایان یازدهمین ماه ۱۴۰۲ مجموعا ۶ هزار و ۸۶۰ همت تسهیلات جاری و غیرجاری توسط شبکه بانکی کشور اعطا شده است.

این درحالیست که مجموع تسهیلات مقطع مشابه طی ۱۴۰۱ حدود ۵ هزار و ۱۵۰ همت اعلام شده بود که بیانگر رشدی معادل ۳۳.۲ درصد در ارزش کل تسهیلات موجود در کشور است.

استان‌های اردبیل، قم و کهکیلویه و بویر احمد سه استان اول کشور در اعطای وام بانکی به مردم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امید شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

استان‌کهگیلویه‌وبویراحمد‌فقط‌وام‌به‌بستگانسون‌میده‌چنین‌چیزایی‌که‌این‌استان‌وام‌به‌نردم‌میدن‌‌فقط‌یه‌دروغ‌بزرگه.اگه‌آماری‌وحودداره‌فقط‌آماربستکان‌وخانواده‌خودکارمندان‌بانک‌ودیرارکانعای‌دولتی‌هستش‌نه‌نردم‌عادی.

امید شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

نردم‌عادی‌ونیازمند‌‌تواستان‌کهگیلویه‌وبویراحمدبرای‌گرفتن‌۵میلیون‌وام‌بایدسگ‌دوبزنن‌وآخرش‌هم‌بخاطرمانع‌تراشی‌وخواستهای‌غیرممکن‌ازطرف‌بانک‌ازگرفتن‌وام‌مایوس‌ومنصرف‌میشن.وتنهاهدف‌بانکها‌هم‌همین‌هستش‌اینقد‌مردم‌رو‌میدوونن‌ومانع‌وبهانهای‌الکی‌میغرن‌تا‌طرف‌خودش‌ناامیدبشه‌وقیدوام‌بزنه

امید شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

این‌مزخرفات‌دررابطه‌با‌ادارات وبانکهای‌استان‌کهکیلویه‌وبویراحمد.درون‌رسانها‌نذارید‌واین.دروغهای‌گنده‌رانگیدتنها‌ارکانی‌که‌مردم‌ازشون‌ناراضین‌بانکهاهستن‌.چراکه‌مدیران‌وکارمندای‌بانکها‌طوری‌برخوردمیکنن‌که‌انکار‌‌ارث‌پدرانشان‌هستش