تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 9:11

بودجه 1403؛

سکوت عجیب آب منطقه ای در قبال حذف بودجه “سد آبریز”!

سکوت عجیب آب منطقه ای در قبال حذف بودجه “سد آبریز”!
بعد از انتشار و رسانه ای شدن نامه غلامرضا تاجگردون به استاندار و هشدار جدی در مورد حذف بودجه برخی پروژه های عمرانی در استان از جمله "سد آبریز" و واکنش مردم و رسانه ها تاکنون اما آب منطقه ای استان کهگیلویه وبویراحمد واکنش خاصی به این موضوع نشان نداد.

“صبح خرد”؛ بعد از انتشار و رسانه ای شدن نامه غلامرضا تاجگردون به استاندار و هشدار جدی در مورد حذف بودجه برخی پروژه های عمرانی در استان از جمله “سد آبریز” و واکنش مردم و رسانه ها تاکنون اما آب منطقه ای استان کهگیلویه وبویراحمد واکنش خاصی به این موضوع نشان نداد.

“آرش مصلح” مدیر آب منطقه ای استان که همواره در مقابل انتقادات مطالبه گران سد آبریز و رسانه ها پاسخگو بوده و گاهی حتی در بستر شبکه های اجتماعی نیز پاسخ میداد از زمان انتشار نامه تاجگردون تا امروز ترجیح داده که سکوت کند و پاسخی ندهد.

علی رغم انتشار خبری با همین مضمون و محتوا (اینجا بخوانیدhttps://sobhekherad.ir/?p=104543 )و پرسش از مدیر آب منطقه ای که با وجود حذف بودجه سد با کدام هزینه خبر از کلنگ زنی سد در سال ۱۴۰۳دادید ولی باز آرش مصلح همچنان ترجیح داده سکوت کند.

روزهای زیادی از انتشار نامه تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت میگذرد و استاندار و سایر مسئولان استان همچنان پاسخی روشن به ابهامات حذف بودجه پروژه های استان در بودجه ۱۴۰۳ ندادند.

نکته جالب ماجرای سد ها در استان این است که علی رغم تامین ۱۰۰آب سدها از حوزه های آبریز استان اما مردم استان سهم چندانی از منافع آنها ندارند و نکته جالب تر این است که علی رغم مخالفت مردم ،مسئولان،مطالبه گران و مردم محلی به احداث سد خرسان سه که با رای دادگاه یاسوج متوقف شده ،اصرار دارند و از آن طرف علی رغم اصرار و مطالبه گری همه برای احداث سد آبریز توجه چندانی به درخواست مردم نمیشود.

متن نامه تاچگردون وهشدار به استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مورد حذف بودجه پروژه های استان در سال ۱۴۰۳ را اینجا ( https://sobhekherad.ir/?p=104541)بخوانید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.