تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 10:36

با اشتراک پستی در شبکه های مجازی؛

“تاجگردون” هم راه “موحد” را در پیش گرفت

“تاجگردون” هم راه “موحد” را در پیش گرفت
"غلامرضا تاجگردون" منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس پویشی برای رفع مشکل مردم استان کهگیلویه و بویراحمد راه انداخته و تلاش دارد با شناسایی ظرفیت هم استانی‌‌ها در سازمان‌های مختلف کشور در امورات مردم تسهیل ایجاد کند.

“صبح خرد”؛ “غلامرضا تاجگردون” منختب گچساران و باشت  برای شناسایی ظرفیت هم استانی‌ها در سازمان‌های مختلف کشور و همچنین رفع مشکلات هم استانی‌ها و کم کردن حضور مراجعین به دفاتر نمایندگان و پایتخت، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای نموده تا مدیران، کارمندان و کارکنان هم استانی شاغل در سازمان‌های مختلف پایتخت و سایر استان‌ها با مراجعه به آن، به صورت داوطلبانه به این پویش بپیوندند.

منتخب مردم گچساران و باشت با اشتراک لینکی در صفحه شخصی خود با عنوان “پویش سراسری خدمت” نوشت ؛هم تباران و هم استانی های عزیز ؛

می دانید که بسیاری از هم استانیها و هم تباران شما بعضا برای رفع مشکلات کاری خودشان با مشقت به تهران و دفاتر نمایندگان ومسئولین مراجعه کرده که گاهی برای رفع مشکل ،با یک توجه کوچک رفع میشود ولی به دلیل عدم اطلاع نماینده یا آن عزیز از وج.د ارزشمند هم ولایتی در سازمان و اداره مربوطه کار انجام نشده یا تاخیر و یا هزینه زیادی به نتیجه می رسد.

از طرف دیگر عدم شناخت نماینده از توان و رزومه هم تباران در نهادها و این ارتباط دو طرفه برقرار نمیشود و ظرفیت ها شکوفا نمی گردد.

شما در هر گوشه از هر سازمان یا نهادی در تهران و سایر استان ها دیگر خدمت می کنید و تمایل به همکاری و این رابطه دو طرفه دارید مشخصات و راه های تماس خود را از طریق لینک زیر در اختیار گذاشته تا بتوانیم با این پویش بزرگ گره های بسیاری از هم تباران خود را باز کنیم.

لینک سامانه: https://tajgardoon.ir/khedmat

نقدی که به “سید محمد موحد” نماینده کنونی و چندین دوره کهگیلویه،بهمئی ،چرام و لنده و یک دوره نماینده مردم بههبان و آغاجاری وارد بوده همین نکته است که دائما بستر و فضای نمایندگی را برای حل مشکلات شخصی افراد به کار میگرفت به گونه ای که حتی یک طبقه از خانه خود را برای حل چنین مشکلاتی و اسکان مسافران اختصاص میداد حالا “غلامرضا تاجگردون” که قبلا چنین مشی و روشی نداشته به نظر در این مسیر گام برداشته با این تفاوت که “تاجگردون” قصد دارد همان روش را در بستر فضای مجازی آغاز کند.
 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

معلم جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

خدا خیرت بده صبح خرد
تاجگردون دقیقا همون مسیری را داره میره که موحد ۲۴ ساله داره میره

لنده سربلند جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

افرین افرین صبح خرد و ادریس کشاورز

قضات من سر همه رسانیل استان

حق گو جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

احتمالا تاجگردون از کمیسیون برنامه ناامید شد اومده سراغ این پروژه

گچساران جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

صبح خرد سوزه نداره گیر داده به تاجگردون

کارگر جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

متاسفم این چ جور مقایسه ایه خودتون هم میدونید ک اشتباه میکنید

ناشناس شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۲۳

سلام
داخل مجلس ردش میکنن

قاسم دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

تاجگردون می خواد از طریق دیگران امتیاز جمع کند به نفع خودش