تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 10:16

با هدف ارزیابی کیفیت آموزشی وپرورشی یکساله مدارس

کارشناسان ارزیاب عملکردآموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس شهرستان باشت بازدید نمودند

کارشناسان ارزیاب عملکردآموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس شهرستان باشت بازدید نمودند
هدف از این بازدید ها را آشنایی با چگونگی روند اجرای برنامه ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت مسایل آموزشی و پرورشی دانست و بیان کرد: در راستای کیفیت بخشی، عملیات نظارت و بازرسی تخصصی در سطح مدارس با مشارکت همه ارکان موثر در امر آموزش وپرورش به صورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش “صبح خرد” با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل ،رئیس اداره ارزیاب عملکرد استان ،رئیس اداره رسیدگی به تخلفات وشکایات اداری اداره کل،کارشناس مسئول اداره ارزاب عملکرد اداره کل وکارشناسان ارزیاب عملکرد مناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس شهرستان باشت بازدید بعمل آمد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان باشت هدف از این بازدید ها را آشنایی با چگونگی روند اجرای برنامه ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت مسایل آموزشی و پرورشی دانست و بیان کرد: در راستای کیفیت بخشی، عملیات نظارت و بازرسی تخصصی در سطح مدارس با مشارکت همه ارکان موثر در امر آموزش وپرورش به صورت مستمر ادامه دارد.

 رئیس اداره ارزیاب عملکرد استان گفت: ارزیابی از مدارس با هدف اصلاح امور و توجه بیشتر به مسائل آموزشی و پرورشی در شهرستانها و مناطق با رویکرد جدید طی برنامه زمان بندی شده با قوت و قاطعیت دنبال می شود.

محمد دانشی نسب افزود :پس از بازدید ارزیابان استانی در جلسه جمع بندی بازخورد ها بررسی و توسط ارزیابان به صورت مکتوب در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت تا نسبت به برطرف کردن نقاط قابل بهبود اقدام نمایند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان برقانون گرایی و رعایت عدالت در تصمیم گیریها تاکید کرد و افزود:مردم شیفته عدالت هستند و هر زمان اقدام منصفانه و همراه باعدالت مسئولان را ببیند اعتماد آنان به کارآمدی نظام افزایش می یابد.  

وی با اشاره به اینکه عالم محضر خداست همه در برابر اعمال و رفتارمان مسئولیم گفت:ورود ارزیابان به مسایل پیدا ونهان و با نگاه همراهی و اصلاح در ارزیابی ها باعث  رفع مشکلات احتمالی و اصلاح امور خواهد شد.

سید جلال رحیمی از ارزیابان خواست مسائل مربوط به سازماندهی ،مسائل مالی ،نقل و اتتقالات ،کمبود تجهیزات  و. ..را نیز در کنار دیگر مسائل آموزشی و پرورشی با دقت در ارزیابی ها مد نظر قرار دهند.

رحیمی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و‌عوامل برگزاری این جلسه گفت: هدف از ارزیابی آموزش و پرورش شهرستان ها مناطق تبادل نظر و بیان تجربیات همکاران یا همدیگر می باشد چون معتقدیم اگر جایی مشکلی وجود داشته باشد باید توسط خود ما شناسایی و رفع شود.

در پایان این بازدید  کارشناسان ارزیاب عملکرد با حضور در سالن کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش شهرستان باشت گزارشات بازدید خود را ارائه نمودند وپس از تبادل نظر نتیجه این ارزیابی را در اختیار مدیران قرار میدهند.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.