تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 13:09

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولان؛

زنگ «سپاس معلم» درمدارس شهرستان باشت نواخته شد

زنگ «سپاس معلم» درمدارس شهرستان باشت نواخته شد
آیین نمادین زنگ «سپاس» همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان باشت نیز برگزار شد هدف از این مراسم گرامی داشت مقام شامخ معلم عنوان شده است.

به گزارش “صبح خرد” با حضور فرماندار،بخشدار،مدیر آموزش وپرورش،کارشناسان ستادی مدیران ومعاونین مدارس ودانش آموزان زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان باشت نواخته شد.

صبح سه شنبه مدارس شهرستان باشت میزبان آیین نمادین زنگ سپاس معلم بودند این مراسم با حضور دانش آموزان در واقع با هدف گرامی داشت مقام معلم متقارن با آغاز برنامه های هفته معلم برگزار شد.

زنگ سپاس معلم به نوعی آغاز برنامه های بزرگداشت مقام معلم درمدارس شهرستان باشت می باشد که به صورت نمادین در آموزشگاه هیئت امنایی الزهرا باشت با حضور مسولین برگزار شد.

فرماندار باشت که سخنران این مراسم بودند گفت:هفته گرامیداشت معلم و روز معلم را محضر همه معلمان تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌ها و زحمات آنها در نقاط مختلف استان و در مدارس مختلف شهرستان  تشکر و قدردانی دارم.

گرامی در این مراسم گفت:برخلاف همه حرف‌هایی که معاندان و دشمنان نظام می‌زنند، مسیر انقلاب در حال طی شدن است، انشالله قله‌های افتخار را در همه ابعاد علمی، فرهنگی و سیاسی طی خواهیم کرد ودر دولت انقلابی آیت الله رئیسی مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه نیز با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی به زودی حل خواهد شد. انشالله ما شاهد خواهیم بود گذشته افتخارآمیز مردم، دانش‌آموزان و معلمان به آینده منور ختم خواهد شد و ایران موجب افتخار همه ما خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت در حاشیه مراسم زنگ سپاس با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای برنامه های بزرگداشت مقام معلم در  شهرستان اندیشیده شده است، گفت:  از مقام معلمان و همچنین معرفی و قدردانی از معلمان نمونه شهرستان یکی از برنامه های شاخص این هفته است،

وی با بیان اینکه بعد از زنگ سپاس معلم، غبارروبی گلزارهای شهدا دومین برنامه شاخص هفته معلم است، افزود: با این برنامه ها، رسماً آیین گرامی داشت هفته معلم در شهرستان آغاز خواهد شد.

مدیرآموزش وپرورش باشت با اشاره به حضورفرهنگیان  در نماز جمعه و گزارش عملکرد این ارگان به مردم را دیگر برنامه هفته معلم یاد کرد و بیان داشت: برپایی میز خدمت در مصلاهای اقامه نماز جمعه از جمله دیگر برنامه های هفته معلم است.

حیدری عنا از برگزاری جشن ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش ها، دیدار با خانواده‌های شهدای معلم و دانش‌آموز و … نیز در شهرستان خبر داد و افزود: نشاط جمعی برای دانش آموزان در این برنامه ها دیده شده است.

در پایان این مراسم دانش آموزان با اهدائ دسته های گل از معلمان خود تشکر کردند وروز معلم را تبریک گفتند.

00

11

1

2

3

4

5

6

7

8

9

6

5

0

111

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.