تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 14:32

به استقبال کنگره ملی ۲۰۰۰شهدای استا؛

بازدید فرماندار گچساران همراه مدیران شهرستان از منطقه حوزه بویراحمد گرمسیر /+تصاویر

بازدید فرماندار گچساران همراه مدیران شهرستان از منطقه حوزه بویراحمد گرمسیر /+تصاویر
فرماندار گچساران همراه مدیران شهرستان از منطقه حوزه بویراحمد گرمسیر دیل تا رودبال بازدید کرد.

به گزارش”صبح خرد”،فرماندار گچساران همراه با مدیران شهرستانی در راستای بررسی مسائل و وضعیت خدمات رسانی دستگاه های اجرایی در سطح روستاها، با بازدید میدانی در هوای بارانی از روستاهای بویراحمد گرمسیری  دیل ، آرو ، شام برکان ، سرتیره ، نازمکان ، رودبال ، اسپر و مارین در سفرهای یکروزه  بازدید کردند
و با اهالی این روستاها به گفت و گو پرداخت و مشکلات آنها   را از نزدیک مورد بررسی قرار داد .فرماندار گچساران در جمع اهالی این روستا ها  با بیان اینکه مدیران در کنار مردم بودن و گره‌گشایی از کار مردم را توفیق الهی بدانند؛ گفت: یکی از برنامه‌ها که در شهرستان گچساران انجام می دهیم ، حضور دوره‌ای در روستاها است.
روان بخش دیهیمی خوب اضافه کرد: حضور مدیران شهرستان در روستاها که نشانگر و بیانگر روحیه جهادی آنها است و امیدوارم بتوانیم گره‌ی از مشکلات روستاها باز کنیم.
وی تصریح کرد: حضور در روستاها نباید کلیشه‌ای شود و با حضور در روستاها باید مشکلی از کار مردم حل شود.
فرماندار گچساران ادامه داد: مردم کارها را رصد می‌کنند و با حضور در روستاها باید تسریع در کارها صورت بگیرد؛ چراکه هنر استفاده از امکانات استان و امکانات موجود در شهرستان با ما است و باید از فرصت خدمت به بهترین شکل استفاده کنیم. وی با اشاره به اینکه ،مشارکت و همدلی مردم در راستای توسعه روستا باعث شکوفایی و رشد اقتصادی می‌شود تاکید کرد: حل مشکلات روستاها باعث دلگرمی مردم و تشویق آنها به ماندگاری در روستا و مهاجرت معکوس خواهد شد.دیهیمی خوب   اظهار کرد: مسئولان خدمت صادقانه و جهادی به مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.   

وی بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده حوزه بویراحمد گرمسیری گچساران رفع مشکلات روستاها ، اینترنت و انتن دهی تلفن همراه ، آب کشاورزی و آشامیدنی از مهمترین مشکلات مطرح شده روستایان این مناطق بود.

خبرنگار: صدیقه محمدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.