تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 15:08

مخاطب کنایه احمدزاده چه کسی است؛

بهرامی و تاجگردون !؟

بهرامی و تاجگردون !؟
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در همایش بزرگداشت روز معلم در گچساران گفت : عمدتا صف اولی‌ها مطالبی را به خورد مردم می‌دهند که دروغ است و خودشان می‌دانند که دروغ می‌گویند و آن را به خورد مردم می‌دهند.
“صبح خرد”؛ سید علی احمد زاده  ادامه داد: انتخاباتی برگزار می‌شود و افراد هم در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند، آن چیز که جامعه را به هم می‌ریزد همین دروغ‌پردازی صف‌اولی‌ها است.
وی افزود: خیلی راحت است با چند استوری و وضعیت در فضای مجازی گذاشتن، جامعه را با یک دروغ بهم ریختن.
احمدزاده با بیان اینکه صف اولی‌ها حقایق‌ها را وارونه جلوه می‌دهند و دروغ می‌گویند، تصریح کرد: کارهایی که به هر دلیل روی زمین مانده را به کسی که اصلا دخالتی نداشته ربط می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه دو شهرستان گچساران و باشت پیشرفت خوبی نسبت به سالهای گذشته داشته است، بیان کرد : در زمان فرمانداری من، خیلی کار در حوزه آسفالت روستاها نمانده بود، در این دولت برای تکمیل تامین آبرسانی به دشت لیشتر و افتتاح آن تلاش می‌شود، در حوزه آب، از سفر دوم دولت، هزار میلیارد تومان اعتبار به این طرح‌ها در گچساران اختصاص داده شد.
استاندار گفت: در سال ۹۱ سدشیو در لحظه آخر کلنگ‌زنی آن متوقف شد و خسارت ۴۰ میلیاردی تا کنون برای آن پرداخت شده و این اقدام ربطی به مدیران این دولت ندارد.
احمدزاده اظهار کرد: برای تمام مدیران احترام قائل هستیم و تاکنون در کار خارج از دولت دخالت نکرده‌ایم، مدیر باید چشمش به استاندار و فرمانداران باشند؛ مدیران باید جدی و بدون وقفه پای کار باشند، قرار نیست اتفاقی رخ دهد.
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: یک وزیر کشور در ۳ سال عمر دولت، چند بار به استان‌ ما سفر کرده که تاکنون سابقه نداشته است. دیگران حق ندارند تعیین تکلیف برای مدیران کنند فقط دولت تکلیف مدیران را مشخص می‌کند.
توضیح“صبح خرد”، به نظر می رسد مخاطب  این جمله احمد زاده که گفت: “ دیگران حق ندارند تعیین تکلیف برای مدیران کنند فقط دولت تکلیف مدیران را مشخص می‌کند.” در ابتدا  غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران و باشت و محمد بهرامی منتخب بویراحمذد،دنا و مارگون در مجلس دوازدهم باشد.
عنوان کردن این موضوع در همایشی به نام روز معلم و در گچساران نشان میدهد احتمال همکاری و تعامل احمد زاده با تاجگردون شدنی نیست و با توجه به نزدیکی محمد بهرامی با منتخب گچساران و باشت از یک طرف و تجربه بالای محمد موحد منتخب کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام در مجلس دوازدهم که مطلقا دوست ندارد با دو نماینده دیگر استان تقابل کند ،رفتن احمد زاده از استانداری قریب الوقوع است.
گفته میشود احمد زاده فرکانس تغییر و عزل خود را حس کرده و ادبیات سخنرانی وی در یاسوج و گچساران و گارد حمله به منتقدین نشان روشن این موضوع است.
خلاصه اینکه این روزها احمدزاده آرام نیست و شروع فعالیت های تاجگردون و بهرامی و بازتاب گسترده انها در رسانه ها در کنار محبوبیت آنها  و علم احمد زاده به عدم تمایل این دو به ادامه حضورش در استانداری و ناامید از حمایت های “سید محمد موحد” عرصه را به تیم احمد زاده تنگ کرده و شاید قبل از آغاز فصل گرم ، احمد زاده از کهگیلویه و بویراحمد برود!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 13
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

معلم چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

دقیق،حساب شده و مستند

قهرمان قهرمانی چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

فقط برو. کلیدات را بردار بذار جیبت. الکی جا نذاری فردا برگردی دنبال کلیدات

منصف چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

خواهیم دید احمد زاده خواهد ماند

حق گو چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

استانداری احمد زاده ضعیف ترین استاندار استان است

صابری چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

در حالت عادی هم حرف بی ربط زیاد میزنه

یاسوج تایم چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

ادریس کشاورز و صبح خرد قشنگ سلام…حجم حمایت شما از تاجگردون در مقابل حمایت تاج از شما بدجوری نا بالانس است..در جریانی؟

محقق چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

احمد زاده شاید ادم خوبی باشد اما ابدا مدیر خوبی نیست

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

حاشیه‌های زیادی استاندار و معاون استاندار زیادی دارند مشخص شده برای مردم شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن آینده نمایان می شود با مدیرکل جدید آموزش و پرورش

دهدشت چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

ای داد ای بیداد از وضع این استان و مردم فلک زده…

سالار چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

احساس می کنم کلا استاندار نداشته باشیم اوضاع بهتر از اینه

گچساران چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

احمد زاده متعهد غیر متخصص/عملا توانایی مدیریت ندارد و بهتر است نباشد

گچساران چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

درود بر تاج گردون
مرد با غیرت و با اصالت

بویراحمد چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

متاسفانه کلیپ واقعی از بهرامی دیده شده است که میگوید شش نفر قراربود استخدام شوند اکثر تست مواد مخدر شون منفی بوده که نشان از اعتیادشون دارد ،یعنی تشخیص نامیده وقتی تست منفی است یعنی ندارد منظور اینه که تفاوت منفی و مثبت رانمیداند این درد است که یه همچون فردی میخواد تصمیم گیری کند