تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 20:41

اخلال در سامانه؛

آقای وزارت آموزش وپرورش با بچه ها چکار می کنید!؟

آقای وزارت آموزش وپرورش با بچه ها چکار می کنید!؟
سایت آموزش و پرورش از دسترس خارج شده است.

“صبح خرد”؛سایت آموزش و پرورش از دسترس خارج شده است.

اخلال در سامانه آموزش و پرورش باعث شده تا برخی دانش‌آموزان نتوانند کارت امتحانات نهایی را دریافت کنند.

شوک اعصاب خردکن آموزش و پرورش به برخی از دانش‌آموزان

کارت ورود به جلسه علاوه بر احراز هویت دانش آموزان است؛ حاوی اطلاعات محل آزمون است به همین دلیل نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون، بسیاری از دانش آموزان را نگران کرده است.

از طرفی آموزش و پرورش اعلام کرد که زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به تاخیر افتاد. امتحانات دانش‌آموزان به ۲۷، ۲۹ و ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ موکول شد.
استرس و اضطراب زیاد دانش آموزان و والدین و مراجعه فراوان به مراکز کافی نت از جمله دردسرهای اخلال در سامانه بوده و این در حالی است که مشی وراهبرد اموزش وپرورش در جهت کاهش استرس دانش اموزان برای امتحانات نهایی است.

شوک اعصاب خردکن آموزش و پرورش به برخی از دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان و داوطلبان از حضور در امتحان‌ن‌هایی محروم نخواهد شد بنابراین هیچ دانش‌آموزی با عدم دریافت کارت از حضور در جلسه امتحان محروم نمی‌شود.
محمد جمالی افزود: دانش‌آموزان به مدارس خود مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.
وی تأکید کرد: داوطلبان ترمیم نمره تا دوساعت آینده از طریق سامانه my.medu.ir کارت خود را دریافت کنند. چنانچه دانش‌آموزی نتوانست کارت خود را دریافت کند با کارت شناسایی به حوزه‌ها مراجعه کرده و سر جلسه امتحان حضور پیدا کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این جهت جای هیچ‌گونه نگرانی، دغدغه و اضطراب برای داوطلبان عزیز وجود ندارد. حوزه امتحانی در شهرستان‌ها و شهر یاسوج مشخص است.
نمرات ایجاد سابقه و ترمیم صرفاً به عنوان سابقه تحصیلی اعتبار خواهد داشت و در کارنامه تحصیلی داوطلبان منظور نمی‌شود لذا ترمیم نمره صرفاً برای ایجاد سابقه و ملاک پذیرش در آموزش عالی لحاظ می‌شود.
همچنین در ترمیم نمره، بیشترین نمره تراز هر درس برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی لحاظ می‌شود. در کهگیلویه و بویراحمد، ۶ هزار و ۳۰۰ نفر برای ترمیم نمره در امتحان روز یکشنبه شرکت می‌کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.