تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 - 16:23

واکنش متفاوت دستیار کهگیلویه و بویراحمدی رئیس جمهور به شهادت سید ابراهیم رئیسی؛

سکینه سادات پاد:رئیسی متخصص در کرامت بخشی به بچه های پاپتی انقلاب بود

سکینه سادات پاد:رئیسی متخصص در کرامت بخشی به بچه های پاپتی انقلاب بود
دستیار کهگیلویه و بویراحمدی رئیس جمهور در حقوق شهروندی و آزادی های اجتماعی بعداز شهادت حضرت آیت الله رئیسی واکنش متفاوتی داشت.

به گزارش“صبح خرد”؛این روزها فضای کشور ایران متاثر از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی در حین بازدید از استان آذربایجان شرقی می باشد.

حادثه ای که منجر به شهادت رئیس جمهور؛وزیرامور خارجه ؛استاندار آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز  و همراهان و کادر پرواز شد‌.

بعداز قبولی آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دکتر سکینه سادات پاد از فرزندان تحصیلکرده دیار چشمه بلقیس چرام و استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستیار رئیس جمهور در در پیگیر حقوق وآزادی های اجتماعی منصوب شد که به زعم همگان یکی از انتصاب های امیدبخش و دارای سواد کافی در حوزه تخصصی خود بوده است.

دکتر سکینه سادات پاد که از استان محروم رشد کرده بود یعنی از فعالترین و پاسخگوترین مدیران دولت رئیسی بوده است.

وی بعداز شهادت آیت الله رئیسی درتوئیتی نوشت «شهادت پاداش خدمت صادقانه است»

او که سالها پیش پدرش را که کشاورز و از معتمدین و افراد شناخته شده شهرستان چرام و کهگیلویه بوده از دست داده بود در ادامه نوشت حاج آقا من برای بار دوم یتیم شدم.

وی که از یک منطقه محروم در دولت رئیسی رئیس جمهور فقید و شهید به دستیاری رئیس جمهور کشور رسیده بود در وصف رئیسی و توجه وی به مناطق محروم و فرزندان آنها نوشت «مرد بزرگ متخصص در کرامت بخشی به بچه های پاپتی انقلاب »

بی شک این نگاه رئیسی شهید به فرزندان تحصیلکرده مناطق محروم و بچه های پاپتی انقلاب می بایست در ادامه استمرار داشته باشد تا امید در دل محرومان زنده بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.