تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1403 - 22:19

در سوگ رئیس جمهور شهید و هیئت همراه؛

پیام تسلیت مسولان ادارات گچساران

پیام تسلیت مسولان ادارات گچساران
جمعی از مسوولان ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان گچساران در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، با انتشار پیام‌های تسلیت، با ملت عزیز و شریف ایران اسلامی همراه و همدل شدند.

به گزارش”صبح خرد”،جمعی از مسوولان ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان گچساران در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، با انتشار پیام‌های تسلیت، با ملت عزیز و شریف ایران اسلامی همراه و همدل شدند.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
اینجانب به مراتب شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی و جامعه فرهنگ و هنری شهرستان گچساران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسالت داریم.

اورنگ نارکی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران

🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
شهادت در مسیر خدمت بی‌تردید از ارزنده‌ترین سعادت‌هایی است که خداوند می‌تواند به بهترین بندگان خویش عنایت کند. شهادت خادم‌الرضا(ع) حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور خدوم و مغتنم، وزیر محترم امورخارجه و سایر همراهان گرانقدر ایشان را به عموم مردم ایران تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با شهدای بزرگ انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

صدرالله چهره آزاد
رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گچساران

🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

هوشنگ دارفرین
رئیس کمیته امداد گچساران

🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
اینجانب با ابراز تأسف فراوان، ضایعه جان‌گداز و اندوه‌بار شهادت سیدالشهدای خدمت، یار دیرین امام و رهبری و یاور محرومان آیت اله دکتر رییسی، وزیر جبهه مقاومت و خارجه آقای دکتر امیرعبدالهیان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز حضرت آیت اله آل هاشم و استاندار انقلابی آذربایجان شرقی آقای دکتر مالک رحمتی و دیگر همراهان را در سانحه سقوط بالگرد، به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت بزرگوار ایران و خانواده محترم این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و صبر و شکیبایی وابستگان را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

داریوش احمدی
مدیر امور مالیاتی شهرستان گچساران

،🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

بسم الله الرحمن الرحیم

وبشرالصابرین اذااصابتهم مصیبه قالوانا لله و انا علیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر،شهادت جانسوزخادم رضا ریاست جمهوری خدوم ومر دمی حضرت آیت الله سید ابراهیم ریئسی رحمت الله علیه ووزیرمحترم امور خارجه دولت مردمی دکتر حسین امیرعبداللهیان و همچنین نماینده محترم ولی فقیه آیت الله سید محمد علی آل هاشم و استاندار مردمی استان آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و هیئت همراه وکادر پرواز را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه ونایب برحقش حضرت آیت الله خامنه رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده های داغدار وملت ایران تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان برای شهدای گرانقدر غفران الهی و علو درجات و برای همه بازماندگان معزز ایشان ،صبرجمیل واجرجزیل،سلامتی طول عمر با عزت و سعادت مسآلت می‌نمایم.

خسرو افشین‌پور
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان گچساران

🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با قلبی آکنده از ماتم و اندوه، عروج ملکوتی  «شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیرفقید امورخارجه، حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه معزز تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار خدوم آذربایجان شرقی» و جمعی از خادمان شریف مردم کشورمان در سانحه سقوط بالگرد، را به محضرمبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ومردم شریف ایران اسلامی وهمه ارادتمندان ایشان در اقصی نقاط گیتی تسلیت وتعزیت عرض می نمایم.
این عالم متقی، مدیر دلسوز و مردمی که ازاولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه مسئولیت های حساس مدیریتی کشور تا به امروز که بعنوان مقام عالی اجرایی کشورمان، منشأ خیر و برکات بسیار بوده است.
 قطعاً و بدون تردید، مشی انقلابی، مردمی وهمچنین فعالیت‌های ماندگار بی شمار وموثر آن شهید عزیز، تا همیشه تاریخ در اذهان مردم قدرشناس میهنمان باقی خواهد بود.
روحشان شاد و همنشین اهل بیت (علیهم السلام).

مصطفی حیدری
سرپرست اداره عمران شهرداری دوگنبدان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.