تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 21:46

خبر روز؛

این تصویر از بهارستان مردم کهگیلویه وبویراحمد را امیدوار می کند

این تصویر از بهارستان مردم کهگیلویه وبویراحمد را امیدوار می کند
فرامرز شاهسواری سخنگوی شعبه ۱۲ مجلس در جلسه علنی شاهسوار قرائت گزارش خود گفت: لازم به ذکر است علی رغم اعتراض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، در اجرای ماده ۲۸ آیین نامه موارد مورد اعتراض از شورای نگهبان استعلام شد که با توجه به اعلام نظر شورای نگهبان مبنی بر رسیدگی به موضوع مورد اعتراض و حادث نشدن بعد از موارد بعد از اعلام صحت انتخابات این اعتبارنامه مورد تایید قرار گرفت.

“صبح خرد”؛ با حمایت قاطع میانه رو های مجلس و نمایندگان زاگرس نشین مجلس شورای اسلامی ،تیر تندرو ها برای حذف “غلامرضا تاجگردون” این بار به سنگ خورد.

محمد بهرامی” از روز اول داستان قویا پشت سر تاجگردون قرار گرفت و این بار سید محمد موحد به جلد غیرت بازگشت و پشت تاجگردون در آمد، زاگرسی ها و میانه روها نیز در کنارش بودند تا  داستان اعتبار نامه که برای اهالی استان به ویژه گچساران و باشت کمی استرس ایجاد کرده بود ختم به خیر شود.

شاید این تصاویر و همراهی محمد بهرامی با انگیزه و موحد با تجربه با غلامرضا تاجگردون در شرایط فعلی برای مردم استان نوید بخش روزهای روشنی از همکاری و اتحاد برای حل مشکلات استان و رفع محرومیت های قدیمی و حرکت در مسیر توسعه باشد.

این دوتصویر  خبرگزاری ایسنا نشان همراهی بهرامی و موحد با تاجگردون برای مردم حال خوبی دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.