تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1403 - 9:28

"غیرت" کابوس "کینه"؛

این نماینده مجلس در کهگیلویه وبویراحمد محبوب شد

این نماینده مجلس در کهگیلویه وبویراحمد محبوب شد
نماینده لر تبار رودبار استان گیلان در کهگیلویه وبویراحمد به ناگاه محبوب شد و نامش مدام به نکویی ورد زبان کنشگران فضای مجازی است.

صبح خرد”؛  در جریان داستان اعتبارنامه” غلامرضا تاجگردون” نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیش از همه نمایندگان، فریاد بلند یک نام در کهگیلویه وبویراحمد، زاگرس و به ویژه گچساران و باشت شنیده میشود و نیکو یاد میشود؛ “مهرداد گودرزوند چگینی “نماینده رودبار استان گیلان که ظاهرا در مقابل تمامیت خواهی اقلیتی پر سر وصدا در مجلس  که قصد  داشتند مجددا اعتبار نامه تاجگردون را به چالش بکشند ایستاد و کوتاه نیامد و حقا شایسته تحسین است. 

نماینده لر تبار رودبار این بار با مساعدت و همکاری سایر مجلسیان معتدل و عقلا اجازه ندادند فرایند تایید اعتبار نامه تاجگردون به مشکل برخورد و در همان خوان اول شجاعانه و به حق اعتبار نامه وی را تایید و غائله را خاتمه دادند.

مهرداد گودرزوند چگینی” نماینده مردم  حوزه  انتخابیه رودبار استان گیلان  در دفاع از تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مقابل گروه افراطی  به خصوص مالک شریعتی قرار گرفت ، و با فریادهای بلند در کنار جایگاه هیات رئیسه ی مجلس خطاب به مالک شریعتی گفت:  به نمایندگی از مردم لرتبار اجازه نمیدهم که حق میلیونها لرتبار را با انگیزه های سیاسی خود پایمال کنید.

چگینی با فریاد بلند گفت:  تاجگردون نماینده  میلیون ها لرتبار این کشور است و همه ی ما لرتباران از تاجگردون حمایت میکنیم و اجازه نخواهیم داد که حق ایشان و حوزه ی انتخابیه اش با انگیزه های سیاسی گروه کوچکی افراطی که بین مردم جایگاهی ندارند  پایمال شود.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گچساران جمعه , ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

آدم پدر دار یعنی ایشون

فاض جمعه , ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

درود برمرد بزرگ وباغیرت

بویراحمد جمعه , ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

درود برچگینی لر با غیرت احسن بر شرفت

احمدی شنبه , ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

درود بر همه‌ی انسان های بااصالت ،حقا که نمایندگی ملت فقط شایسته ی چنین انسان های پارسا وشجاع می باشد .

ناشناس سه شنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

مجلس جای انسانهای شجاع باید باشد احسن شیر لر