تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1403 - 18:52

"اکبر نیکزاد" پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

مشکلات کشور با الهام از آموزه‌های نهضت آیت الله رئیسی قابل حل هستند

مشکلات کشور با الهام از آموزه‌های نهضت آیت الله رئیسی قابل حل هستند
برادران نیکزاد برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند.

“صبح خرد”، رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ،استاندار اردبیل و شهرداری اردبیل از سوابق مدیریتی اکبر نیکزاد است.

نیکزاد در گفتگو با رسانه ها گفت: امروز موضوع ناترازی انرژی، مشکل ناترازی درآمد و هزینه و همچنین درآمد و بیکاری جوانان و ثبات اقتصادی و معیشت مردم با الهام گرفتن از نهضت آیت الله رئیسی با راهبرد محوری قانون مداری، برنامه محوری، شفاف سازی، تمرکز زدایی و افزایش مسئولیت مردمی با داشتن نیروی انسانی توانمند و جوان کشور با این همه منابع کار بسیار دشواری نیست به شرط اینکه بر اساس آموزه‌های نهضت آیت الله رئیسی حرکت کنیم، قابل حل است.
اکبر نیکزاد  اظهار کرد: با افتخار ۲۵ سال در قوه مجریه در مسئولیت‌های مختلف خدمتگزار مردم بوده‌ام و دو سال نیز در قوه مقننه به عنوان مشاور خادم مردم بودم و با مسائل و مشکلات کشور آشنا هستم و در طول مدت خدمت‌گذاری همواره عملکردم در معرض دید مردم عزیز در رسانه‌ها و مطبوعات بوده است.
وی افزود: در طول ۲۷ سال مسئولیت در رده‌های مختلف با مسائل و مشکلات مختلفی روبرو شدم و برای حل آن مسائل به صورت شبانه روزی با همکاران عزیزم وقت گذاشتیم.
این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز موضوع ناترازی انرژی، مشکل ناترازی درآمد و هزینه و همچنین درآمد و بیکاری جوانان و ثبات اقتصادی و معیشت مردم با الهام گرفتن از نهضت آیت الله رئیسی با راهبرد محوری قانون مداری، برنامه محوری، شفاف سازی، تمرکز زدایی و افزایش مسئولیت مردمی با داشتن نیروی انسانی توانمند و جوان کشور با این همه منابع کار بسیار دشواری نیست به شرط اینکه بر اساس آموزه‌های نهضت آیت الله رئیسی حرکت کنیم، قابل حل است.
نیکزاد همچنین سه مشخصه اصلی دولت شهید رئیسی را همدلی با همه احزاب و گروه‌ها، سخت کوشی و تلاش شبانه روزی و دغدغه‌مندی رفاه همه مردم عنوان کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز هشت تیرماه در سراسر ایران برگزار می‌شود. بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در این انتخابات تا روز ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. نتیجه بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان از سوی شورای نگهبان ۲۲ خرداد اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.