تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 - 15:10

با تلاش های شبانه روزی شرکت آب و فاضلاب شهرستان :

مشکل قطعی آب  گچساران برطرف   شد

مشکل قطعی آب  گچساران  برطرف   شد
با تلاش شبانه روزی شرکت آب و فاضلاب شهرستان گچساران مشکل قطعی آب شهرستان گچساران با تعمیر و ترمیم شکستگی خط انتقال آب شرب برطرف و وارد مدار شد.

به گزارش“صبح خرد”،، در راستای رفع مشکلات مربوط به آب شرب در برخی نقاط سطح شهر که در اثر شکستگی لوله آب به وجود آمده بود به همت اکیپ عملیاتی و امدادی آبفای شهرستان گچساران،عملیات ترمیم و رفع شکستگی خط انتقال ۴۰۰ میلیمتری بلوار پناهپوری خیابان ثبت قدیم از ساعت ۶ صبح گذشته آغاز و در ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برطرف شد.


مهندس خسرو افشین پور ضمن عذرخواهی، قدردانی و سپاس از همراهی و سعه صدر مشترکان آبفای شهر گچساران، از قطعی آب پیش آمده و بروز مشکلات برای شهروندان شهرستان عذرخواهی کرد وبه واسطه این وقفه در آبرسانی گفت،مشکلات موجود رفع و آبرسانی به مناطق شهر گچساران به روال عادی خود برمی‌گردد.


مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان گچساران اظهار داشت : با توجه به فرسودگی خط انتقال آب در چند نقطه دچارشکستگی شد که با توجه به حجم بالای هدر رفت آب استحصالی ،تعمیر و مرمت آن در دستور کار اجرایی شرکت آب فاضلاب شهرستان گچساران قرار گرفت،و پس از حفاری و خاکبرداری تعمیر شکستگی خاک مازاد جمع آوری و پاکسازی گردید و پس از مرمت خط مذکور وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

باسلام وخسته نباشیدخدمت عزیزان راستش هنوزمادچارقطعی اب هستم خداشاهدرفتم ازتانکرخونه همسایه اب اوردم ممنون میشم پیگیری کنیدماکارکنان شمالی هستیم