تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1403 - 20:43

به استقبال اجلاسیه ۳۹۰شهید گچساران:

دعوت امام جمعه گچساران جهت حضوری باشکوه در اجلاسیه ۳۹۰شهید گچساران

دعوت امام جمعه گچساران جهت حضوری باشکوه در اجلاسیه ۳۹۰شهید گچساران

به گزارش”صبح خرد”،امام‌جمعه گچساران گفت: کاندیدایی که خودش ، یا مشاورانش و یا طرفدارانش با بی‌اخلاقی رقیب را به رگبار توهین، تهمت و بدگویی می‌بندد؛ به دنبال فریب افکار عمومی است و مردم باید مراقب باشند. ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت

به گزارش”صبح خرد”،امام‌جمعه گچساران گفت: کاندیدایی که خودش ، یا مشاورانش و یا طرفدارانش با بی‌اخلاقی رقیب را به رگبار توهین، تهمت و بدگویی می‌بندد؛ به دنبال فریب افکار عمومی است و مردم باید مراقب باشند.
، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته اظهار کرد: در آستانه اجلاسیه بزرگ ۳۹۰شهید شهرستان گچساران قرار داریم و به روان پاک همه شهدا درود ، سلام‌وصلوات می‌فرستیم و از همه عزیزانی که در طول این چند ماه اخیر برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه در حال تلاش هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.


وی افزود: شهدا جان خود را درراه عزت و اقتدار نظام اسلامی فدا کردند و از همه اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنم که حضوری باشکوه در این اجلاسیه داشته باشیم چراکه این ما هستیم که نیازمند سبک زندگی باعزت و سیره شهدا در ادامه مسیر زندگی‌مان هستیم و شهدا به همه ما درس خوب انتخاب کردن را دادند.


امام‌جمعه گچساران گفت: همه ما به مجلس شهدا نیاز داریم و شهدا درس دفاع از حق و مبارزه با باطل را به ما یاد دادند. نکته دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و انتخابات حماسه حضور مردم است و مردم در هرزمانی که نیاز بوده در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی وارد میدان شدند.
حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: مشارکت بالا در انتخابات امنیت کشورمان را تضمین می‌کند و برکات زیادی برای کشورمان به همراه خواهد داشت. مشارکت بالا موجب استحکام و اقتدار نظام اسلامی می‌شود اگرچه حضور پرشور مردم در انتخابات مانع اجرای توطئه‌های دشمنان می‌شود بنابراین اگر دشمنان تاکنون در مقابل اراده ملت بزرگ ایران اسلامی ناکام بوده‌اند به همین درصحنه بودن مردم برمی‌گردد.


خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: در انتخاب فرد اصلح مردم باید به گفتمان امامین انقلاب توجه کنند مردم کسی را انتخاب کنند که امانت‌دار مردم ، انقلاب و بیت‌المال باشد و درعین‌حال یک انسان قوی باشد و ایران قوی را بسازد، کسی که برای رسیدن به شعار ما می‌توانیم از ظرفیت‌های کشورمان به‌خوبی بهره ببرد.
وی افزود: مسئله تقوای انتخاباتی و سیاسی بسیار حائز اهمیت است و باید مواظب باشیم و در این ایامی که تبلیغات انتخاباتی و مناظرات انتخاباتی برگزار می‌شود باید اخلاق سیاسی و اسلامی رعایت شود چراکه نظام اسلامی برمبنای مردم‌سالاری دینی است. اخلاق از ارکان جمهوری اسلامی است و متأسفانه برخی افراد از اخلاق اسلامی دور می‌شوند و کاندیدایی که خودش و یا مشاورانش و یا طرفدارانش بابی اخلاقی رقیب را به رگبار توهین، تهمت و بدگویی می‌بندد؛ پس بدانید که به دنبال فریب افکار عمومی است و مردم باید مراقب باشند و برخی از این نامزدهای انتخاباتی هنوز به کرسی ریاست جمهوری ننشسته همه‌چیز را به خارج گره می‌زنند.
امام‌جمعه گچساران گفت: یادمان نرفته است که برخی‌ها آب خوردن مردم را به خارج گره‌زده بودند این‌ها هم همین‌گونه حرکت می‌کنند و با اظهاراتشان دشمن‌ شادکن می‌شوند. در همین دوره سه‌ساله ریاست شهید آیت‌الله رئیسی بسیاری از کشورها برای ارتباط با جمهوری اسلامی صف‌کشیده بودند و متأسفانه برخی‌ها امروز حرف‌های نگران‌کننده‌ای می‌زنند درحالی‌که جمهوری اسلامی در عالم باعزت است.


حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان الگوی مقاومت و عنصر مؤثر در جهان حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد. هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی است که از اول تا هفتم این ماه به‌عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است. شهید بهشتی در تاریخ معاصر مظلوم بودند و برای برقراری عدالت تلاش‌ها کردند و یکی از مهم‌ترین وظایف قوه قضاییه اجرای عدالت در جامعه است که محصولش آسایش و آرامش برای ملت می‌شود.
خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: نباید خدای‌ناکرده عملکرد قضات انقلابی به خاطر برخی کوتاهی‌ها زیر سؤال برود و باید مراقب باشیم و نقش‌آفرینی دستگاه قضا در آسیب‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و یک مطالبه جدی از نگاه مردم خواهد بود.


وی در پایان افزود: هفته صرف جویی در مصرف آب است و لذا لازم است مردم هم نسبت به‌صرفه جویی این منابع باارزش توجه کافی را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.