تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 20:22

نیکزاد در یاسوج برای قالیباف سخن گفت؛

انتخاب اصلح یک تکلیف شرعی است

انتخاب اصلح یک تکلیف شرعی است
استاندار اسبق کهگیلویه وبویراحمد گفت: اینجا مکان مردم ولایت مدار کهگیلویه و. بویراحمد، استان آیت الله ملک حسینی، استان شهید اورنگ و شهید طیب و استان سید شرف الدین ملک حسینی و دیار ۲ هزار شهید است.

“صبح خرد”، اکبر نیکزاد در همایش بزرگ یاران قالیباف در یاسوج گفت: اینجا مکان مردم ولایت مدار کهگیلویه و. بویراحمد، استان آیت الله ملک حسینی، استان شهید اورنگ و شهید طیب و استان سید شرف الدین ملک حسینی و دیار ۲ هزار شهید است.

بهترین دوران خدمت اکبر نیکزاد 

رئیس سابق بنیاد مسکن کشور گفت: ۳۰ سال در مسئولیت های مختلف خدمت کردم اما هر زمان از من از دوران خدمت پرسیدند زمان حضورم را در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کردم زیرا این مردم همواره ولایت مدار و پیشرو در لبیک اول بوده و میزان مشارکت در این استان اول است، در هشت سال دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد می درخشد، در کتاب پایی که جا ماند ذکر شده خطی به فرزندان این استان سپرده شد تا بقیه خط حفظ شود و فرزندان این استان تا آخرین گلوله مقاومت می کنند و با اتمام گلوله به سنگ به جنگ دشمن می‌رود. وقتی دشمن متوجه جنگ فرزندان این استان با سنگ می شوند فرزندان این استان را اسیر و شهید می کنند و من افتخار به خادمی مردم این خطه دارم.

سرداری که ۵+۱را به عینه معنا کرد

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد گفت: به این استان آمدم تا پیام مهمی را برسانیم، محمد باقر قالیباف این سردار ۱+۵ را در دفاع مقدس معنا کرد و پدر و بردارش در جبهه و مادر در منزل دعا گو بودند، بسیجیان دلاور سردار قالیباف را بشناسید او وقتی خط شکن بود در خاطرات میگوید من می‌دانستم این خط شکنان شهید می شوند بردار شهیدش گفت نگاه به من معناداری کرد تا او را در آغوش بگیرم اما می دانستم‌ دیگر‌ رزمندگان از این موضوع به دلیل نبود برادرانشان دچار غم می شوند و او را در آغوش نگرفتم.

نیکزاد گفت: چرا دشمنان ما به دنبال تخریب قالیباف هستند زیرا می دانند راه شهید رئیسی و حرکت در جهت مشکلات به دستان قالیباف است، سوابق او را شنیده ایم از فرماندهی دفاع مقدس، فرماندهی هوافضای سپاه و ساخت موشک و حمله به قلب اسرائیل، امروز چشم مردم مظلوم غزه به دستان مردم ایران اسلامی است تا سردار قالیباف انتخاب شود کسی که ۴۵ سال شبانه روز به دنبال خدمت به مردم بود.

کارنامه درخشان قالیباف 

وی افزود: در جایگاه مجلس که می تواند همه را مورد سوال قرار دهد این جایگاه را تحویل می دهد تا در جایگاه ریاست جمهوری حضور و خدمت گذار باشد، مجلس شورای اسلامی به نام خانه ملت نامیدند اما چرا نماینده ها برای ۵ سال متوالی وی را به عنوان رییس مجلس انتخاب کردند آیا به جز سوابق و کارنامه و برنامه است؟ امروز‌ ایران اسلامی در ریل پیشرفت قرار گرفته و تلاش های شهید رئیسی اشکار شده است و همگان چشم انتظار بر عده گرفتن علم توسط قالیباف است.

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات ابتکاری در شهرداری، مجلس، نیروی انتظامی بخشی دیگر از کارنامه است، مدیریت توانمندی همچون قالیباف بحث مترو، امکانات زیرگذر و روگذر و توسعه شهری و پروژه‌ها و سد سازی در جهت کشاورزی اقدام داشت.

انتخاب اصلح یک تکلیف شرعی است

وی افزود: شما دغدغه انقلاب دارید و شبانه روز وقت گذاشتید تا مردم بدانند از بین ۶ نامزد اصلح محمد باقر قالیباف است زیرا رای و انتخاب اصلح تکلیف شرعی بوده و باید پاسخگوی خانواده شهدا و مردم و مهمتر خدای خود باشیم./صبح زاگرس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.