تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 22:40

امام جمعه گچساران:

اصلح آن‌کسی است که با لالایی دشمن خوابش نبرد

اصلح آن‌کسی است که با لالایی دشمن خوابش نبرد

به گزارش” صبح خرد”،امام‌جمعه گچساران گفت: اصلح آن‌کسی است که با لالایی دشمن خوابش نبرد، لبخند دشمن برایش تضمین نباشد و دغدغه رفع مشکلات کشور را داشته باشد؛ لذا شخصیتی را انتخاب کنیم که نزدیک به تفکر و سیره شهید آیت‌الله رئیسی باشد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی

به گزارش” صبح خرد”،امام‌جمعه گچساران گفت: اصلح آن‌کسی است که با لالایی دشمن خوابش نبرد، لبخند دشمن برایش تضمین نباشد و دغدغه رفع مشکلات کشور را داشته باشد؛ لذا شخصیتی را انتخاب کنیم که نزدیک به تفکر و سیره شهید آیت‌الله رئیسی باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، یک‌بار دیگر مایه سرافرازی نظام جمهوری اسلامی شوند چراکه هراندازه مشارکت در عرصه انتخابات بالا باشد به همان میزان موجبات اقتدار و عزت ایران اسلامی را رقم خواهد زد.
امام‌جمعه گچساران افزود: دو مسئله در انتخابات ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت است که یکی اصل حضور و دیگری هم انتخاب اصلح خواهد بود، لذا هراندازه که حضور مردم پررنگ‌تر باشد ناامیدی و یاس دشمنان را به همراه خواهد داشت و نکته دیگر هم انتخاب اصلح است؛ همان شخصیتی که به مبانی نظام جمهوری اسلامی معتقد و متعهد باشد و گفتمان امامین انقلاب را در طول مسیر خدمتگزاری‌اش مدنظر قرار دارد.
وی ادامه داد: اصلح آن‌کسی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب با لالایی دشمن خوابش نرود و لبخند دشمن برایش تضمین نباشد، اصلح کسی است که توجه به داخل و ظرفیت‌های داخلی کشور داشته باشد بنابراین همراه مردم و با مردم بودن و دغدغه رفع مشکلات کشور را داشتن از ویژگی‌های نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: کسی را انتخاب کنیم که خدمات ارزشمندی که در سه سال دولت شهید رئیسی شاهد بودیم را ادامه دهد. شخصیتی که برای حل مشکلات مردم دغدغه لازم را داشته باشد. رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر دولت آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا می‌کرد بسیاری از مشکلات مملکت حل می‌شد بنابراین این سخن رهبر انقلاب خود ملاک و معیار است که شخصیتی را انتخاب کنیم که نزدیک به تفکر و سیره شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.