تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 2:19

فرماندار گچساران:

انتخابات آبروی نظام است

انتخابات آبروی نظام است
فرماندار گچساران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم در انتخابات هشتم تیرماه مردم کسی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

به گزارش” صبح خرد” ، روان‌بخش دیهیمی خوب  با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری در کشور گفت: انتخابات آبروی نظام است و در حقیقت از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب و جز برکات نظام جمهوری اسلامی است پس بر همه مردم لازم است که برای مشروعیت بخشیدن به‌نظام اسلامی و صیانت از دستاوردهای انقلاب حضوری حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.
فرماندار گچساران افزود: البته مشارکت حداکثری موجبات اقتدار و امنیت کشورمان را فراهم می‌کند بنابراین همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید سعی کنیم انتخاباتی همراه با امنیت، رقابتی سالم و توأم با مشارکت بالا را رقم بزنیم تا دشمنان را مأیوس کنیم.
وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که دشمن هرلحظه با صرف هزینه‌های هنگفت به دنبال توطئه و دسیسه در کشورمان است و دشمن می‌خواهد با ترفندهای مختلف نظام را ناکارآمد و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری را کم‌رنگ جلوه دهد لذا هراندازه مشارکت مردم بالا باشد مشروعیت و پایداری نظام اسلامی نیز بیشتر خواهد بود و درواقع هر رأی مردم تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام است.
دیهیمی خوب در ادامه اظهار کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند ادامه‌دهنده راه دولت خدمتگزار سیزدهم باشد، مردم کسی را انتخاب کنند که بتواند به محرومین خدمت کند و نسبت به امنیت، استقلال، عزت و اقتدار کشورمان دغدغه مند و دلسوز باشد و شخصی باشد که ولایتمدار باشد و همانند شهید رئیسی خستگی را خسته کند و نیز خدمتگزار خوبی برای مردم باشد.
فرماندار گچساران گفت: اما در خصوص انتخابات در شهرستان گچساران تعداد ۱۱۲ شعبه اخذ رأی داریم که از این تعداد ۸۴ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار (دو شعبه شهری و ۲۶ شعبه روستایی) هستند البته در بحث زیرساخت‌ها با توجه به بازدیدهایی میدانی که از شعبات اخذ رأی صورت گرفت مشکلات پیگیری و برطرف شده‌اند.
وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه در بحث عوامل اجرایی نیز آموزش‌های لازم داده‌شده است و تقریباً ۳ هزار نفر روز هشتم تیرماه درگیر انتخابات در گچساران خواهند بود و امیدواریم با یاری مردم و سایر دستگاه‌ها و نهادها انتخاباتی در سلامت کامل و با امنیت داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.