تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 22:59

قطع آب در بعضی از مناطق گچساران به علت تعمیرات

قطع آب در بعضی از مناطق گچساران به علت تعمیرات

به گزارش “صبح خرد” ،روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گچساران طی اعلامیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: با توجه به ضرورت انجام تعمیرات شکستگی خط اصلی انتقال آب روز یک شنبه ۱۰ تیرماه   از ساعت ۹صبح تا ۲۳ قطع می باشد. روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان گچساران در این اعلامیه افزود: امکان افت

به گزارش “صبح خرد” ،روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گچساران طی اعلامیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: با توجه به ضرورت انجام تعمیرات شکستگی خط اصلی انتقال آب روز یک شنبه ۱۰ تیرماه   از ساعت ۹صبح تا ۲۳ قطع می باشد.
روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان گچساران در این اعلامیه افزود: امکان افت فشار در بعضی مناطق متصور است؛ لذا از عموم شهروندان به خصوص از ساکنین واقع در پانصد دستگاه سمت راست،بلوار بعثت،جزیره،شهرک معلم،بهارستان ،جهادگران،شهرک هدایت ،شهرک نفت،مسکن مهر،لاله ها،محله رادک و بخش هایی از مرکز شهر دوگنبدان جز مناطقی است که شامل این اطلاعیه بوده و آب شرب آنها ممکن است با قطعی و افت فشار مواجه شود. خواهشمندیم ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب با پیشگیری از مصارف غیرضروری این شرکت را در حفظ پایداری خدمات یاری دهند.ضمن تشکرو عذر خواهی از صبوری مردم عزیز خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب خادمانتان را در امور آبفا یاری نمایید. شرکت آب و فاضلاب نیز تلاش می کند تا این مشکل را در کمترین زمان برطرف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.