تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 23:17

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در جمع پرشور کهگیلویه ای ها؛

پزشکیان وفاق ملی ایجاد خواهد کرد /دروغ افزایش قیمت بنزین اوج بداخلاقی است

پزشکیان وفاق ملی ایجاد خواهد کرد /دروغ افزایش قیمت بنزین اوج بداخلاقی است
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در جمع پرشپر هواداران دکتر پزشکیان در دهدشت ضمن انتقاد از رواج بد اخلاقی ها گفت: افزایش قیمت بنزین بایددر کمیسیون انرژی مصوب شود و این رواج این دروغ اوج بداخلاقی است.

“صبح خرد”؛  محمد بهرامی گفت : امشب جای زنده یاد دکتر لاهوتی خالی است و این همه ما را متاثر و متاسف می کند؛ استادی برجسته و بزرگوار؛ یاد و نامش را گرامی میداریم.

بهرامی افزود: رای پزشکیان در استان رای اول بود که علی رغم محدودیت ها با تلاش عزیزان با جذب حداکثری ایجاد شد.

نماینده بویراحمد ادامه داد : از عزیزانی که قصد رای ندادن دارند میخواهم برای کشور و ملت در صحنه باشند چرا که با دو نگاه رو به جلو و رو به عقب مواجه هستیم و انفعال در این مورد مناسب نیست.

بهرامی افزود: ریشه در خاک کهگیلویه و استان دارم و اهالی کهگیلویه بزرگ در دوستی قابل اعتماد اند و خودم را متعلق به کهگیلویه میدانم و لطف و محبت شما را در سالهای متمادی فراموش نمی کنم.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد؛ در استان به ویژه یاسوج خبرهای میرسد که اگر پزشکیان رییس جمهور شود بنزین گران میشود و به عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس و نایب رییس این کمیسیون عرض کنم که افزایش قیمت بنزین دست رییس جمهور نیست و باید به تایید کمیسیون انرژی و سپس مجلس برسد و انتساب این دروغ به جناب پزشکیان بد اخلاقی است و مردم قطعا گول این حرف ها را نخواهند خورد.

محمد بهرامی گفت: مردم ما تمدن ساز و اصیل اند و همیشه تغییر را در جامعه افراد فهیم و با تمدن قوی ایجاد خواهند کرد و تغییر در سرنوشت در بلاد شاپور صورت خواهد گرفت.

نماینده بویراحمد  افزود: پزشکیان متعلق به همه، افکار مختلف و کل جغرافیایی ایران است و نگاه مطلق و صرف به جریان های غلط است و منجر به حذف استعداد ها میشود و ما برای یک وفاق ملی آمدده ایم و ایجاد آن لازمه کشور است.

این نماینده مجلس افزود: برجام کار بزرگی در کشور بود و برخی زیر میز زدند و برای کشور مشکل ایجاد کردند و پزشکیان به درستی گفت باید دعواها را تمام کنیم.

محمد بهرامی گفت: مشکلات ما یک معادله چند مجهولی است که باید حل شود؛ اول باید تکلیف ما با دنیا حل شود و حتی امریکا با تمام قوا نمی تواند بدون سایر کشور ها ادامه دهد؛ نخبگان را باید حفظ کنیم چرا که سرمایه بزرگ انسانی ما هستند، شایسته سالاری و برنامه مدون مشی دکتر پزشکیان است.

بهرامی تصریح کرد: پزشکیان معتقد، اخلاق مدار، جوانمرد و شجاع است که با تخصص خود همیشه منشا خدمات بوده و هیچگاه سود شخصی نبرد و همیشه کنار مردم بود و اتفاقا اولویت اصلی وی طبقه فرودست است.

بهرامی گفت: برای تغییر شرایط کشور کمک کنید و بدانید عده ای برای منافع شخصی دین و شرایط کشور را قربانی کردند.

بهرامی در پایان افزوذ: با همه ظرفیت ها شرایط کشور ما خوب نیست و انشالله با ریاست جمهوری دکتر پزشکیان پیروزی نصیب ملت باشد تا شرایط کشور بهبود یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.