تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 23:31

یادداشت روز

اتمام حجت با فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد/صیانت از آرا وظیفه ای غیر قابل مذاکره/نشان دهید امانت دار خوبی هستید

اتمام حجت با فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد/صیانت از آرا وظیفه ای غیر قابل مذاکره/نشان دهید امانت دار خوبی هستید
فرمانداران کهگیلویه و چرام، مردم با امید و اعتماد به پای صندوق‌های رأی می‌روند. هر گونه دستکاری و تقلب در آرا نه تنها خیانت به مردم است، بلکه خیانت به اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران نیز می‌باشد. شما مسئول حفظ امانتی هستید که کوچکترین خیانت به آن، خیانت به همه جامعه است‌

اتمام حجت با فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد/صیانت از آرا وظیفه ای غیر قابل مذاکره

یاداشت روزصبح خرد-فردا ایران در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز و برپایی اساسی ترین رکن دموکراسی و مشارکت است

فردا روزی است که مردم شریف و با نجابت کهگیلویه بزرگ نیز با امید و اعتماد به پای صندوق های رای می روند تا انتخابی مهم و سرنوشت ساز داشته باشند

اما امروز با نگرانی ،شک و تردید به استاندار می نگرند و از او انتظار دارند که وظیفه خطیر خود که همانا صیانت از آرا و شفافیت انتخابات است را به درستی انجام دهند .

مردم شریف کهگیلویه بزرگ بخصوص از دو فرماندار کهگیلویه و چرام انتظار دارند که با صداقت و شفافیت کامل در فرآیند انتخابات عمل کنند.

فرمانداران محترم کهگیلویه و چرام، شما به عنوان نماینده دولت و مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان ها، وظیفه‌ای بس سنگین و غیر قابل مذاکره بر عهده دارید. وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که تک‌تک آرا به درستی و بدون هیچ‌گونه دستکاری و تقلب شمارش شوند. هر گونه کوتاهی، بی‌توجهی و یا دخالت در روند انتخابات، خیانتی بزرگ به اعتماد مردم و اساس دموکراسی است.

همان گونه که آیت الله ملک حسینی، با صدای رسا و دل‌نگران، هشدار داده است که خیانت به آرای مردم، خیانت به ناموس اجتماعی و سیاسی ایران است. آیا شما این صدا را شنیده‌اید؟

فرمانداران کهگیلویه و چرام، مردم با امید و اعتماد به پای صندوق‌های رأی می‌روند. هر گونه دستکاری و تقلب در آرا نه تنها خیانت به مردم است، بلکه خیانت به اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران نیز می‌باشد. شما مسئول حفظ امانتی هستید که کوچکترین خیانت به آن، خیانت به همه جامعه است‌.

آیت الله ملک حسینی به صراحت اعلام کرده است که خیانت به آرای مردم، خیانت به ناموس اجتماعی و سیاسی ایران است. این سخن نه تنها هشداری برای شما، بلکه یک اتمام حجت است. شما مسئول برگزاری انتخاباتی هستید که شفافیت و صداقت در آن باید بی‌نقص باشد. آیا حاضرید این مسئولیت را با تمام جدیت و تعهد به انجام رسانید؟

استاندار و فرمانداران محترم، این یک فراخوان به عمل است. فردا روز امتحان شماست. مردم با دقت نظاره‌گر عملکرد شما خواهند بود. نشان دهید که به اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی پایبندید و امانتدار واقعی آرای مردم هستید. خیانت به آرا، خیانت به کل جامعه است و شما نباید اجازه دهید که چنین خیانتی رخ دهد.

با شفافیت و صداقت کامل در انتخابات فردا بدرخشید و امانتدار اعتماد مردم باشید. این مسئولیت خطیر را با تمام توان و جدیت انجام دهید و به مردم ثابت کنید که به امانت آنان خیانت نخواهید کرد.

فرمانداران محترم، این یک اتمام حجت است و فردا روز امتحان شماست.


ریحانه رضوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.