تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 1:17

رئیس ستادمردمی دکترپزشکیان در کهگیلویه وبویراحمد

زهرایی :صیانت از حقوق شهروندان در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است/منویات مقام معظم رهبری را در عمل پاس بدارید

زهرایی :صیانت از حقوق شهروندان در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است/منویات مقام معظم رهبری را در عمل پاس بدارید
رییس ستاد مردمی دکتر پزشکیان تاکید کرد: اندک نیروهایی که در حوزه نمایندگی کاندیدا هم داشتیم هم اکنون بر اساس گزارشاتی که به دست ما رسیده است، برداشته شده و این نشانه‌ها، نشانه‌های خوبی نیست. این حرکات و رفتارها منطبق بر منویات مقام معظم رهبری نیست

صیانت از حقوق شهروندان در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است/منویات مقام معظم رهبری را در عمل پاس بدارید.

به گزارش“صبح خرد”؛ دکتر علیشیر زهرایی، رئیس ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان، با تأکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی کشور، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی خواست تا در همه مراحل برگزاری انتخابات، آزادی‌ها و حقوق مدنی مردم را با امانتداری کامل پاس دارند.

زهرایی با اشاره به همه کسانی که دل در گرو وطن و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند افزود: منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری را در عمل پاس بدارید.

وی در ادامه تصریح کرد: بر همگان واضح است که انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

زهرایی یکی از مسائلی که در انتخابات امروزی بسیار حائز اهمیت است را مسئله صیانت از حقوق شهروندان دانست و گفت: به نحوی که وزارت کشور در تمام مراحل و فرایند برگزاری انتخابات به گونه‌ای عمل بکند که آزادی‌های مدنی و حقوق مدنی مردم در اوج امانتداری پاس داشته شود.

زهرایی همچنین با اشاره به مشکلات موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت جناب آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آقای دکتر احمدزاده، و همه فرمانداران محترم استان عرض می‌شود که هر تحرکاتی که در حال جریان است نشان از این دارد که برای حوزه دکتر مسعود پزشکیان در هیئت‌های نظارت نیرویی گماشته نشده است.

رییس ستاد مردمی دکتر پزشکیان تاکید کرد: اندک نیروهایی که در حوزه نمایندگی کاندیدا هم داشتیم هم اکنون بر اساس گزارشاتی که به دست ما رسیده است، برداشته شده و این نشانه‌ها، نشانه‌های خوبی نیست. این حرکات و رفتارها منطبق بر منویات مقام معظم رهبری نیست.

وی در پایان افزود: مسئله صیانت از آراء مردم و پاسداری از حقوق مردم مسئله‌ای بسیار مهم است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم و خون شهدا برقرار است و استاندار محترم، فرمانداران محترم، بخشداران محترم و همه کسانی که دست در برگزاری انتخابات دارند باید نیک بدانند و ظریفانه بدانند که پاسداری از حقوق مردم بسیار بسیار مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مریم جمعه , ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۳۹

ایول حرف حساب

محمد جمعه , ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

درود بر دکتر زهرایی