تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 10:57

مردم با حضور با شکوه خود در پای صندوق های رای، حماسه ای دیگر را رقم بزنند

مردم  با حضور با شکوه خود در پای صندوق های رای، حماسه ای دیگر را رقم بزنند

به گزارش”صبح خرد”،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: از همه اهالی هنر و رسانه شهرستان گچساران می‌خواهیم که در دور دوم انتخابات حضور گسترده داشته باشند. اورنگ نارکی در نشست با اصحاب رسانه گچساران اظهار کرد: انتخابات یک رویداد مهم و سرنوشت ساز است. وی بیان کرد: به زودی شاهد برگزاری دور دوم

به گزارش”صبح خرد”،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: از همه اهالی هنر و رسانه شهرستان گچساران می‌خواهیم که در دور دوم انتخابات حضور گسترده داشته باشند.
اورنگ نارکی در نشست با اصحاب رسانه گچساران اظهار کرد: انتخابات یک رویداد مهم و سرنوشت ساز است.
وی بیان کرد: به زودی شاهد برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کشور هستیم.رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به حضور مردم در این رویداد تصریح کرد: از تمام اقشار مختلف مردم دعوت می شود تا با حضور با شکوه خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را رقم بزنند.نارکی عنوان کرد: تلاش خبرنگاران در پوشش این رویداد بزرگ ومهم بسیار تاثیرگذار است.رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با پوشش صحیح اخبار به دور از هر گونه حاشیه رسالت خود را انجام دهند.نارکی بیان کرد: رسانه ها از انتشار آمار صندوق ها تا قبل از زمان پایان رسمی انتخابات جدا خودداری کنید.وی افزود: انتظار می رود خبرنگاران با انتشار اخبار خوب از روند برگزاری انتخابات بار دیگر در صحنه های مهم جمهوری اسلامی رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.