تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 20:54

خطیب موقت جمعه گچساران:

همه به پرچم و خون شهدا مدیون هستیم

همه به پرچم و خون شهدا مدیون هستیم

به گزارش”صبح خرد”،امام‌جمعه موقت گچساران گفت: همه به این پرچم و خون شهدا مدیون هستیم و امروز هر رأی که به صندوق ریخته می‌شود تیری در قلب و چشم دشمنان خواهد بود. بحجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی

به گزارش”صبح خرد”،امام‌جمعه موقت گچساران گفت: همه به این پرچم و خون شهدا مدیون هستیم و امروز هر رأی که به صندوق ریخته می‌شود تیری در قلب و چشم دشمنان خواهد بود.
بحجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: از پیامبر سؤال شد چه چیزی بیشتر انسان را به بهشت نزدیک می‌کند؟ که فرمودند تقوای الهی و حسن خلق انسان را وارد بهشت می‌کند بنابراین تقوا همه‌جا کارساز است و ای‌کاش انسان‌ها بیشتر به این نکته در دنیا توجه می‌کردند.
وی افزود: امروز روز بزرگی برای ملت ایران است روز تعیین سرنوشت. ملتی که بیش از ۴۵ سال است پای انقلابشان باعزت و اقتدار ایستاده است در طول این سال‌ها بیش از ۴۰ انتخابات هم برگزارشده و مردم خودشان سرنوشتشان را تعیین کردند.
امام‌جمعه موقت گچساران اظهار کرد: امروز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، ملت ایران اسلامی قدرشناس و با بصیرت هستند و با توجه به مشکلات همچنان درصحنه هستند در مرحله اول بیش از ۲۴ میلیون شرکت کردند البته بسیاری هم نیامدند و مقام معظم رهبری به این نکته هم اشاره کردند شاید دشمن به روی این مسئله مانور داشته است که رهبر انقلاب فرمودند این تصور اشتباهی است که کسانی را رأی نداند را ضد نظام بنامیم.
حجت‌الاسلام صفایی گفت: بیش از ۳۵ میلیون نفر در شهرهای مختلف کشورمان در مراسم تشییع شهدای خدمت شرکت کردند اگرچه این روزها برخی‌ها هم به ساحت مقدس شهدای خدمت توهین کردند و خدمات این شهید والامقام آیت‌الله رئیسی را زیر سؤال بردند. دولت سیزدهم خدمات ارزشمندی انجام داد و برای ملت بزرگ ایران بزرگانی به‌مانند حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا قابل‌احترام هستند و ملت ایران بارها نشان داده‌اند که شهید سلیمانی را از ته دل دوست دارند و کسانی که امروز به ساحت شهید سلیمانی جسارت می‌کنند مردم هرگز آن‌ها را نخواهند بخشید.
خطیب موقت جمعه گچساران تصریح کرد: امروز هر رأی ما که به صندوق می‌ریزد تیری به قلب و چشم دشمنان است هرکسی پای صندوق رأی حاضرشده است بسیار ارزشمند است چراکه چشم جهان بسته به این صندوق رأی دارد. پس تا وقت است مردم پای صندوق رأی بروند و رأی دادن یعنی نسبت به این مملکت بی‌تفاوت نبودن یعنی رأی دادن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی.
وی افزود: همه ما به این پرچم و خون شهدا مدیون هستیم و خدای متعال به ملت بزرگ ایران اسلامی توفیق بدهد که بتوانیم در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی حضورداشته باشیم. فردا شب، شب اول ماه محرم است فرارسیدن ماه محرم، ماه شهادت شهدای کربلا را به همه مؤمنین و مؤمنات تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
امام‌جمعه موقت گچساران اظهار کرد: محرم آغاز امربه‌معروف و نهی از منکر است؛ چون امام حسین علیه اسلام شهید این را هستند بنابراین نسبت به راه و اهداف سیدالشهدا علیه الاسلام بی‌تفاوت هم نباشیم.
حجت‌الاسلام صفایی گفت: پنجشنبه سالروز حمله مأموران رضاخان به مسجد گوهرشاد است که روز عفاف و حجاب نام‌گرفته است، رضاخان قلدر بازور سرنیزه نتوانست حجاب را از سر زن مسلمان بکشد اما امروز فتنه درست می‌کنند و ملتی که برای برپا شدن قرآن و اسلام خون دادند و شهدا در وصیت‌نامه‌ها به حجاب و عفاف بسیار تأکید کرده‌اند.
خطیب موقت جمعه گچساران تصریح کرد: بانوان جامعه ما باید زینب وار زندگی کنند و عفت و حجاب خودشان را صیانت کنند؛ اما نکته دیگر اینکه فردا رئیس‌جمهور به مردم معرفی خواهد شد بدانید که رأی مردم امانت هستند و مسئولین از این امانت مردم باید به‌درستی صیانت و مراقبت کنند لذا نتیجه هر چه باشد اعلام خواهد شد هرکدام رئیس‌جمهور شد باقدرت خدمت به مردم را اولویت قرار دهد و مشکلات مردم را مرتفع کند.
وی افزود: نامزد دیگری که رأی نمی‌آورد هم تابع قانون باشد، امروز رقابت است و فردا رفاقت‌ها شروع شود و همه دست‌به‌دست هم دهیم و میهن خویش را آباد کنیم. خوشا به حال مسئولی که نامش مثل شهید رجایی و شهید رئیسی به نیکی یاد شود چراکه مردم قدرشناس کسانی هستند که خالصانه خدمت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.