تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 19:57

پیام پایانی ستاد سلامت دکتر مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

هزار باده ی ناخورده در رگ تاک است

هزار باده ی ناخورده در رگ تاک است
ستاد سلامت دکتر مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ضمن تبریک پیروزی منتخب مردم از حضور و همراهی مردم قدرانی کرد.

“صبح خرد”، متن بیانیه قدردانی بدین شرح است؛ 

 

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان       هزار باده ی ناخورده در رگ تاک است

انتخاب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب از سوی ملت سربلند ایران، نشانه ای از بازگشت به عقلانیت و حاکمیت قانون ، تلاش برای احیاء آزادی های فردی ، صدای شکستن محدودیت و انحصار  و امید به بهبود معیشیت مردم بود.

در مسیر دشوار پیش رو دولت جدید با چالش ها و مشکلات اساسی روبرو خواهد بود و قطعا دولت های در سایه و تمامیت طلبان و براندازان تلاش خود را برای ممانعت از تحقق وعده های داده شده خواهند کرد به همین دلیل امیدواریم همانگونه که دکتر پزشکیان سوگند یاد کرده صدای بی صدایان باشد و امید را برای رسیدن به یک زندگی معمولی زنده نگهدارد. بی گمان نقش مردم تحول خواه  که با درک شرایط جامعه ی ناامید و سرخورده که حتی حاضر به حضور در انتخابات بعنوان اهرمی برای ایجاد کوچکترین تغییر نبودند با تزریق امید و انگیزه در بخش هایی از آراء خاکستری و بالا بردن مشارکت ، نقش و رسالت تاریخی خود را برای پیروزی در این عرصه نابرابر و نه به وضعیت موجود معطوف دارند.

حضور خردمندانه فرهیختگان عرصه سلامت و دغدغه مندی آنها در راستای آگاهی رسانی و امیدبخشی به بخش هایی از جامعه رأی دهندگان ناراضی و امید به تغییر از طریق صندوق رأی را ارج گذاشته بهروزی، سعادت و آرامش همه عزیزان را از درگاه حضرت احدیت خواستاریم امید که در دوره جدید شاهد شور، امید و اراده برای تغییرات اساسی، شفافیت و توسعه ایران عزیز باشیم.

ستاد سلامت دکتر مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.