تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 12:03

حرف مردم؛

ترافیک رو اعصاب آرامستان دهدشت؛ دردسری که نمیخواهد حل شود!

ترافیک رو اعصاب آرامستان دهدشت؛ دردسری که نمیخواهد حل شود!
مسیر ورود و خروج یا رفت و برگشت آرامستان جدید دهدشت به معضلی غیر قابل حل تبدیل شده که هر چقدر رسانه بدان پرداخته اما انگار چاره ای برای حل آن وجود ندارد یا توانی برای حل آن نیست.

“صبح خرد”، عجیب روی اعصاب مردم است و دردسر دارد، سخت است تصور کنیم خانواده ای عزیزی از دست داده و سه ساعت در ترافیک بمانند و درگیر عادی ترین روزمرگی های آئین کفن و دفن شوند.

عجیب نمیشود یا نمی توانند چنین مشکلی را حل کنند مشکلی که با یک جلسه ساده اداری حل میشود ولی انگاری نمیشود که نمیشود..

سالهای زیادی است مردم دهدشت درگیر چنین مشکلی هستند و اگر شما قصدی برای همدردی و مشارکت در فقدان کسی را داشته باشید به سختی در مسیری باریک به سمت آرامستان رفته و در برگشت اسیر چنان ترافیکی شوید که شاید در کلان شهرهای هم چنان نباشد؛ خودروهای بهم چسبیده با سرنشینانی کلافه که معلوم نیست چرا باید به چنین سرنوشتی دچار شوند و آیا حل چنین مشکلی از توان شورای اداری و ترافیک خارج است؟

نماینده کهگیلویه، شورای اداری شهرستان، فرماندار و خاصا شهرداری و شورای شهر دهدشت آیا نمی بینند یا نمی دانند یا اهمیتی برای آنها ندارد که مردم با چه دردسر بزرگی مواجه هستند!!

صدها خودرو در ترافیک مانده با مردمی کلافه و خسته و حتی یک مامور رانندگی در صحنه حضور ندارد و عجیب معضل غیر قابل تحملی شده و به نظر با ادامه این روند حل آن ممکن نیست الا طرحی نو و ایده ای تازه شاید چاره شود.

راه حل مشکل آسان است؛ وقت انجام مراسم باید مسیر ورود یک طرفه شده و زرگشت از مسیر دیگری که قبلا در نظر گرفته شده انجام شود که البته مسیری پر چاله، خاکی و نابسامان است و اگر این مسیر اصلاح و بهینه شود تا حد زیادی مشکل حل می شود. 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.