تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 14:55

یادداشت تند انتقادی صادق حیدریان خطاب به سیدمحمدموحد؛

چند فرد دیگر باید در کهگیلویه جزغاله شود تا به موحد تلنگر بخورد/جاده مرگباری که جوانان این ملک را می بلعد/برای صلاح ملک و مردم استعفا دهید

چند فرد دیگر باید در کهگیلویه جزغاله شود تا به موحد تلنگر بخورد/جاده مرگباری که جوانان این ملک را می بلعد/برای صلاح ملک و مردم استعفا دهید
چند فرد دیگر باید در کهگیلویه بزرگ جزغاله گردد تا به این مرد تلنگر بخورد. آقای نماینده به والله قسم این انسان های بدبختی که در این جاده ها مظلومانه ندای حق را لبیک می گویند شبیه به حضرتعالی خانواده دارند

چند فرد دیگر باید در کهگیلویه بزرگ جزغاله گردد تا به این مرد تلنگر بخورد. آقای نماینده به والله قسم این انسان های بدبختی که در این جاده ها مظلومانه ندای حق را لبیک می گویند شبیه به حضرتعالی خانواده دارند، پدر هستند و فرزندانی دارند که چشم به راه این عزیزان هستند. چرا اصلا ککتان نمی گزد. چند سال است که این جاده مرگبار مدام دارد جوانان این مُلک را می بلعد و خانواده های مظلوم را داغدار می کند

به گزارش“صبح خرد” در پی سانحه دلخراش تصادف ۳۰تیرماه ۱۴۰۳در محور چرام به دهدشت و جان باختن ۴نفر از شهروندان چرامی و دهدشتی در شعله های آتش ؛صادق حیدریان از فعالان سیاسی و اجتماعی چرام با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری انتقادات تندی را خطاب به سیدمحمدموحد نماینده مردم در مجلس نوشت و خواستار استعفای وی از مجلس شد که عینأ منتشر می گردد.

ین روزهای مقدسی که در غم آل الله اشک حسرت می افشانیم و در غم اهل بیت علیهم السلام گریبان چاک کرده ایم، خبرهای ناگوار دیار چرام، کربلای تاریخی را در اذهان متبادر می کند.

چرام این روزها کربلای دیگری است. در آتش بی تدبیری مسئولان و نماینده کهگیلویه بزرگ، گرگ بی رحم مرگ زوزه کشان گریبان مردم بی گناه را دریده و خانواده های مظلوم بی شماری را داغدار کرده است.

دیشب حسین سه ساله در آغوش پدر در شعله های آتش سوخت.

کسی از نماینده محترم کهگیلویه بزرگ خبری ندارد و ایشان در سکوت خبری به سر می برند. نه در مجلس از ایشان خبری هست و نه در منطقه. در حالیکه کمیسیون های مهم مجلس، اعضای خود را شناخته اند و حتی نماینده توانمند و محترم بویراحمد جناب دکتر بهرامی که اولین دوره حضور خود را در مجلس می گذارند، با سواد کافی و وافی و شناخت درستی که از مجلس داشت، توانست نائب الرئیسی کمیسیون انرژی که یکی از مهم ترین کمیسیون های مجلس است را کسب نماید، نماینده کهگیلویه که سابقه هفت دور نمایندگی را یدک می کشد، بی کمیسیون مانده است.

این مسأله به قدری غم انگیز است که آدم نمی داند به چه شکلی خودش را آرام کند. این مسأله مبین این مهم است که حاج آقای موحد فقط در حوزه انتخابات تخصص دارد و تخصص ایشان فقط تا پایان ماراتن انتخابات نمود دارد. اینجاست که مطالب حاج آقای بزرگواری در خصوص تخلفات گسترده انتخاباتی به اذهان متبادر می گردد. انگار موحد فقط در حوزه انتخابات آن هم به شکلی که همیشه ته آن به حواشی شدید منجر می شود کارایی دارد. واقعا در فکر نماینده کهگیلویه چه می گذرد.

چند فرد دیگر باید در کهگیلویه بزرگ جزغاله گردد تا به این مرد تلنگر بخورد. آقای نماینده به والله قسم این انسان های بدبختی که در این جاده ها مظلومانه ندای حق را لبیک می گویند شبیه به حضرتعالی خانواده دارند، پدر هستند و فرزندانی دارند که چشم به راه این عزیزان هستند. چرا اصلا ککتان نمی گزد. چند سال است که این جاده مرگبار مدام دارد جوانان این مُلک را می بلعد و خانواده های مظلوم را داغدار می کند. آیا روا نیست که با این وضعیت اسف‌بار مدیریتی استعفا داده و قیمومیت کهگیلویه بزرگ را به جناب استاد تاجگردون واگذار کنی؟ به خود بیایید و اگر در خود توانی نمی بینید عطای نمایندگی را به لقایش ببخشید. شما اگر توانی داشتید که ندارید در ادوار گذشته می کردید. بیشتر از این مردم مظلوم کهگیلویه را با تصاحب و غصب صندلی نمایندگی ناامید و سرخورده نکنید.

از حجم بی تدبیری و بی مسئولیتی شما باید سر به بیابان زد و زار زار به حال این مجلس گریه کرد. بخدا قسم آه این مردم مظلوم دامن مسئولان را می گیرد. شمایی که توان ندارید ۸۰۰متر جاده را به سامان کنید چگونه می خواهید برای توسعه این سامان برنامه ریزی کنید؟ بهتر است دیر نشده و خانواده دیگری داغدار نشده است برای صلاح ملک و مردم استعفا داده و مردم محروم کهگیلویه را آزاد کنید چرا که مردم از بی نمایندگی کمتر آسیب می بینند تا با حضور شما در مجلس.

——————-

صادق حیدریان

فعال سیاسی اجتماعی

تیرماه خونین ۱۴۰۳چرام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

همه اونهایی که کور کورانه واز سر تعصب در طی این سالها به موحد رای دادند تا نتیجه شده عقب ماندگی وپس رفت کهگیلویه بزرگ،
در خون اون جوانهای پر پرشده در تصادفات جاده ای شریکند.

کهگیلویه مظلوم دوشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

تمام بدبختی وفلاکت وفقری که بر چرام و کهگیلویه حاکم هستش نتیجه سالیان سیاه نمایندگی این شخص ……………… هستش این شخص علاوه بر اینکه منابع آبی مارا به استان خوزستان….. هیچ کاری که برا عمران و آبادانی این دو شهر باشه انجام نداد.

علی سه شنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تعصب خخخخخخخ

J چهارشنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

موحد کهگیلویه رو بدبخت کرد

کهگیلویه مظلوم شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

لعن الله …….. علی یوم القیامت
لعن الله یزید
لعن الله فرعون
لعن الله نمرود

نیما سه شنبه , ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۳

این مطلب درسته که جاده ها خرابه.اما اینم در نظر بگیرید فرهنگ رانندگی بین جوانان دهدشت بخوبی بیان نشده و متاسفانه این شهرستان امار تصادف بالایی دارد. ۷ مورد تصادف از گچساران ب سمت دهدشت همگی ساکن دهدشت بودن. دلیلش چیه که دوستان اهل دهدشت اینقد بی مخابا و بی احتیاط رانندگی میکنن. بزرگراه نوساز و عریض گچساران تا پل خیراباد چه مشکلی داره که دوستان دهدشتی اینهمه ماشین چپ کرده ان. واقع بین باشیم و بپذیریم که بدترین نوع رانندگی را در بین شهرستانهای اطراف دارند. حتی من شنیدم بهبهان ماشین پلاک دهدست را بیمه نمیکنند شاید در حد شایعه باشه اما بی دلیل این شایعه نشده.
امیدوارم ابن جوانان فرهنگ صحیح رانندگی را یاد بگیرند و اینقد خانواده هایشان را داغدار نکنند.