تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 0:27

محور دهدشت به چرام قربانی میگیرد و باشت میسوزد؛

خبری از استاندار نیست ؛ آیا احمد زاده استان را رها کرد!

خبری از استاندار نیست ؛ آیا احمد زاده استان را رها کرد!
در انبوه خبرها و واکنش ها به حادثه تلخ و دردناک تصادف محور دهدشت به چرام که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد و روزی بعد ورودی خطرساز دهدشت از سمت سرفاریاب جوان دیگری را راهی قبرستان کرد و در روزهای که آتش بی امان زاگرس و بلوط های طبیعت استان را میسوزاند اما همچنان خبری از احمد زاده استاندار نیست و به نظر میرسد احمدزاده در واپسین روزهای دولت سیزدهم استان را رها کرد.

“صبح خرد”؛ در انبوه خبرها و واکنش ها به حادثه تلخ و دردناک تصادف محور دهدشت به چرام که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد و روزی بعد ورودی خطرساز دهدشت از سمت سرفاریاب جوان دیگری را راهی قبرستان کرد و در روزهای که آتش بی امان زاگرس و بلوط های طبیعت استان را میسوزاند اما همچنان خبری از احمد زاده استاندار نیست و به نظر میرسد احمدزاده در واپسین روزهای دولت سیزدهم استان را رها کرد.

عصر دیروز به دلایل نامعلومی مراتع و جنگل‌های شادگان و دشت لار از توابع شهرستان باشت دچار آتش‌سوزی شد که به دلیل سخت گذر بودن، وزش شدید باد و همچنین پوشش گیاهی و مرتعی خوب منطقه تاکنون آتش مهار نشده و همچنان شعله‌های آتش فوران دارد.

آتش در یک هفته اخیر بخش زیادی از طبیعت زاگرس در باشت زادگاه علی احمدزاده را سوخت و تاکنون واکنشی از طرف وی دیده نشد.

ظاهرا جنگلبانان و تعدادی از نیروهای مردمی در منطقه حضور دارند ولی حجم آتش به گونه‌ای است که امکان مهار وجود ندارد و نیازمند کمک هست.

جاویدبخت مدیر کل منابع طبیعی استان از کمبود تجهیزان و نیروی انسانی ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: هم اکنون بیش از ۳۰ نفر از نیرو‌های منابع طبیعی، تشکل‌های مردمی، تعدادی از کوهنوردان و اعضای مدیریت ستاد بحران باشت در محل آتش سوزی هستند، ولی این تعداد کافی نیست و امکان مقابله با آتش وجود ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت در روزهای اخیر ۴ فقره آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های شهرستان باشت رخ داده است.

هنوز درد و رنج آتش سوزی در خائیز یادمان نرفت که اتش بی رحمانه جنگل های باشت را میسوزاند و جاده های مرگ جان مردمان دیار کهگیلویه وبویراحمد را و هر روز خبر تصادف از گوشه ای از استان مخابره میشود ؛مدیر کل راه و شهرسازی از کمبود اعتبار صحبت می کند و به قربانیان حوادث جاده ای نیش ناامن بودن وسایل نقلیه را میزند و احمدزاده استاندار استان در بی خبری کامل ناپیدا است.

نکته عجیب عملکرد احمدزاده در استان اظهارت شگفت وی در کنگره شهدا و سرداران شهید کهگیلویه بوده که گفت : در سه سال اخیر به اندازه ده سال در کهگیلویه کار شد و قبل از وی عبدالعزیز موسوی فرماندار سابق کهگیلویه نیز چنین اظهارات شگفتی داشت و معلوم نشد و نیست متر ومعیار اینها برای کار و توسعه چیست!؟

آش انقدر شور شده که امام جمعه لیکک بهمئی برای رفتن احمدزاده از استان لحظه شماری میکند؛

صلواتی در بخشی از صحبت های خود  گفت: به شخصه بعنوان یک شهروند دغدغمند در این استان برای اتمام دوره مدیریت ارشد استان لحظه شماری می کنم و بسیار خوشحالم و از آغاز این شمارش معکوس خوشحالم و الحمدلله که از این مدیریت نجات پیدا کنیم.

صلواتی تاکید داشت: امیدوارم با رفتن استاندار از مدیریت ضعیف و بی برنامه استان و بی توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی و اجتماعی استان و از وعده های بی عمل خلاص شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گرامی شنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

استاندار که از کار افتاده است باید پسرش مواظبش باشه خودشو خیس نکنه