تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 17:54

یکشنبه سرنوشت ساز؛

نماینده کهگیلویه یک گام تا رسیدن به یک عنوان مهم

نماینده کهگیلویه یک گام تا رسیدن به یک عنوان مهم
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از ثبت‌نام حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده و حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد برای داوطلبی ریاست کمیسیون اصل ۹۰ در اجلاسیه اول مجلس دوازدهم خبر داد.

“صبح خرد”؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان ثبت‌نام برای نامزدی ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و پژمان فر و موحد دو گزینه داوطلبی ریاست این کمیسیون در اجلاسیه اول مجلس دوازدهم هستند.

سخنگوی هیات رئیسه گفت : انتخابات ریاست کمیسیون اصل ۹۰ در جلسه مجلس در روز یکشنبه – چهاردهم مرداد ماه- برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر پیش از این رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس یازدهم بوده و اکنون نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی است و حجت الاسلام سید محمد موحد نیز پیش از این نایب رئیس کمیسون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بوده  و اکنون نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی است.

بعد از رسیدن غلام تاجگردون به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و محمد بهرامی در جایگاه نایب رئیسی کمیسیون انرژی این بار آیا نماینده کهگیلویه می تواند با کسب رای نمایندگان ریاست کمیسیون مهم اصل نود را بر عهده بگیرد!؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.