تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1403 - 19:30

یادداشت |سیدعلی تقوی چرام

انتقاد تند فعال رسانه ای چرام از موحد و استاندار/چرا همه جاده های کهگیلویه بزرگ جاده مرگ هستند؟

انتقاد تند فعال رسانه ای چرام از موحد و استاندار/چرا همه جاده های کهگیلویه بزرگ جاده مرگ هستند؟
، آقای نماینده خوب یادت هست در روستای چیر شخصی در متینگ انتخاباتی ات با گلایه وخشم و خواهش فریاد کشید که به نام کهگیلویه بی شفاخو وحتی در جایی اشاره ای به همین ۸۰۰متر داشت چرا تا کنون ترتیب اثر ندادی ،؟ چرا از مدیرکلی که گماشته خودت هست وپیمانکاری که دوست وهمراهت در انتخابات بود نخواستی که این معضل برطرف بشه؟ ،

سید علی تقوی فعال رسانه ای چرام ؛در پی حادثه غمبار تصادف منجر به فوت چند شهروند دهدشتی و چرامی که در محور نیمه تمام و حادثه خیزچرام به دهدشت یادداشتی انتقادی به سیدمحمد موحد و استاندار نوشت که عینأ منتشر می گردد.

جناب استاندار ، حضرت آقای نماینده ومدیرکل راه استان حدود دوماه پیش مطلبی به این مضمون که تا کی تاوان اختلاف مدیران راه استان را باید مردم بدهند نوشتم ، اما این قدر غرق در انتخابات و تعیین اعضای هییت های نظارت واجرایی و اعضا صندوق های رای به نفع طیف سیاسی خود بودین که فراموش کردین ممکن است چنین اتفاق تلخی دراین جاده به وقوع بپیونددو و فرزندی در آغوش پدر زحمت کشش جزغاله شود، ودونفر از جوانان عزیز این دیار مظلومانه جان به جان آفرین تسلیم کنند.

این مصیبت واتفاق تلخ در کجای وجدان شما جای دارد؟ آیا وقت آن نرسیده تا اختلافات متولیان این جاده با پاپرمیانی نماینده وسرور اعظمتان را یک بار برای همیشه تمام کنید؟ جناب آقایان خودتان را به جای خانواده های داغدار این حادثه خصوصا نوید علیزاده زحمت کش ونوگل پرپرشده اش حسین معصوم فرض کنید ؛ آیا تحمل ثانیه ای ازاین مصیبت عظما را دارید؟ آیا میتوانید لحظه ای حتی فکراین موضوع را بکنید که خود ویا فامیلتان دچار چنین حادثه هولناکی شوید؟ وامصیبتا که قلب هر انسان آزاده ای دراین غم جانسوز آتش میگیرد واما شما بی شک بی تفاوت از کنار این حادثه میگذرید وخم به ابرو نمی آورید.

چرا که اگربرایتان مهم بود چاره ای جهت رفع این معضل انجام میدادین، جناب آقای استاندار ؛ در مطلب قبل اشاره ای داشتم به گریه بدون اشک دیشموکت ونوشتم که اگر اهل گریه هستی بیا وبر جاده چرام ودهدشت گریه کن ، مطلبم را خواندی اما بی تفاوت گذشتی ، مگر ۸۰۰متر جاده ای که آماده آسفالت هست چقدر هزینه برا دولت وپیمانکار داره که سهل انگاری دراین مورد موجب مرگ مظلومانه و هولناک ۴انسان بیگناه شد، سید سرجدت گریه ات را نخواستیم بدون گریه تا هستی یک اثرمثبت از خودت به جای بگذار وبا تهدید وارعاب وحتی گریه والتماس از مدیرکل راه وپیمانکارجاده بخواه تا قبل از خدای ناکرده حادثه این چنینی جاده چرام دهدشت به بهره برداری کامل برسه حتی در بحث نیوجرسی جاده که بدون جداکردن مسیر رفت وبرگشت جاده به مراتب خطرناک تراز قبل می باشد ، واما سخنی با جناب نماینده ای که در پیامش به مناسبت این حادثه ناگوار خواهان برخورد با مسببین این حادثه بوده به طوری که انگار اصلا نه تاکنون از این جاده عبور ومرور داشته ونه اطلاعی از وضعیت اسفبار جاده ، آقای نماینده خوب یادت هست در روستای چیر شخصی در متینگ انتخاباتی ات با گلایه وخشم و خواهش فریاد کشید که به نام کهگیلویه بی شفاخو وحتی در جایی اشاره ای به همین ۸۰۰متر داشت چرا تا کنون ترتیب اثر ندادی ،؟ چرا از مدیرکلی که گماشته خودت هست وپیمانکاری که دوست وهمراهت در انتخابات بود نخواستی که این معضل برطرف بشه؟ ،

به اعتقاد من وعامه مردم اگر کسی رو میخواهی سرزنش کنی اول از خودت شروع کن چراکه تعلل و عدم پیگیری حضرت عالی در این حادثه غمبار بی تاثیر نبوده ونیست ، امیدوارم باتوجه به اینکه اکثریت جاده های حوزه انتخابیه ات ،چرام به دهدشت، چرام به گچساران ، چرام به باشت ، چرام طسوج، چرام سرفاریاب ، واریانت آب حیات و ورودی های دهدشت از چرام وطولیان و بقیه جاده ها همه به نوعی جاده مرگ هستن رو در اولویت قرار داده تا بار دیگر شاهد چنین مصیبت های بزرگی نباشیم ،.

والسلام ، سید علی تقوی خبرنگار و فعال رسانه ای از چرام مظلوم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۳۳

مگه کهگیلویه توی مجلس نماینده هم داره؟؟؟؟؟اینکه بازنشسته مجلس وچندین اداره دیگه هستش!!!!!!