تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 - 0:02

واکنش فرماندار چرام به آتش سوزی جنگل ها

آتش سوزی ها زمان و افراد مشخصی دارد/ همکاری مردم مثل سابق نیست

آتش سوزی ها زمان و افراد مشخصی دارد/ همکاری مردم مثل سابق نیست
وی افزود :زمان آتش سوزی ها بعداز تایم اداری که مدیران ما به خانه می روند. و همین که به خانه رفتند اطلاع می دهند آتش سوزی شده است و آتش را که خاموش کردیم جای دیگری را اطلاع می دهند که آتش سوزی شده است.

به گزارش“صبح خرد” ؛فرماندار چرام در نشستی با مطالبه گران چرامی حقایقی از آتش سوزی های این روزهای اخیر شهرستان چرام و استان را مطرح کرد.

توفیقان با اشاره به اینکه در بحث آتش سوزی ها باید حقایقی را عنوان کنم بیان کرد:این آتش سوزی ها زمان مشخص و بعضاً افراد مشخصی دارند .
وی افزود :زمان آتش سوزی ها بعداز تایم اداری که مدیران ما به خانه می روند و همین که به خانه رفتند اطلاع می دهند آتش سوزی شده است و آتش را که خاموش کردیم جای دیگری را اطلاع می دهند که آتش سوزی شده است.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه نحوه همکاری مردم مثل سابق نیست تاکید کرد وقتی برای خاموش کردن آتش به روستاها می رویم مردم انتظار دارند فقط نیروهای دولتی این کار را انجام بدهند در صورتی که مردم وقتی حقی مطالبه می کنند تعهداتی هم در قبال آن دارند و قبلا اینجور نبود و همکاری ها بهتر بود.

وی با اشاره به نقش روشنگری ها در این شرایط گفت :بعضی مواقع مطالبی مطرح می شود که برای عوام خوب است اما مشکلاتی بوجود می آید و تا می خواهی بگویی که کی مقصر است شرایط سختی ایجاد می شود.

براساس این گزارش این روزها بعداز آتش سوزی های گسترده خائیر کهگیلویه این بار در شهرستان باشت و هم مرز با چرام آتش به جان جنگل های باشت و چرام افتاده است.

به نظر می رسد آتش سوزی های امسال علاوه بر سهل انگاری افراد محلی و کشاورزان و عشایر؛آتش سوزی های عمدی و لجاجت با منابع طبیعی به دلیل رای های صادرشده  و سیاسی هم مزید بر علت شده است که در این بین جنگل های زاگرس قربانی این عوامل به اضافه کمبود امکانات و نیروی انسانی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.