تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1403 - 10:30

بی اطلاعی استاندار؛

آقای احمدزاده بخشی از “دنای شمالی” به اصفهان واگذار شد؛ این هم سند /+نامه

آقای احمدزاده بخشی از “دنای شمالی” به اصفهان واگذار شد؛ این هم سند /+نامه
برخلاف نظر احمد زاده استاندار به استناد یک نامه بخشی از دنای شمالی قرار است به استان اصفهان واگذار شود.

“صبح خرد”، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای اداری استان گفت : برخی ها در جلسات و اظهارنظرها گفته بودند که لحظه شماری می کنیم که استاندار از استان برود نیازی به لحظه شماری شما نیست من استخدام نهاد دیگری هستم و هر کسی به غیر از دکتر پزشکیان هم رئیس جمهور می شد من از استانداری می رفتم اما به این افراد می گویم انصاف چیز خوبی است در همان شهرستانی که مستقر هستید راه و آب چند روستا بهسازی شد، بر روی چند رودخانه که آب آن مردم را می برد پل ساخته شد و چه خدماتی که ارائه نشد.
سید علی احمدزاده  با اشاره به اینکه در هر دولتی یکسری اقدامات انجام می شود و فرصت برای انجام برخی خدمات پیش نمی آید، گفت: در سفر دور دوم دولت سیزدهم به استان ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شد اما با شهادت رئیس جمهور نتوانستیم از این ارقام بهره مند شویم که امیدواریم در دولت چهاردهم این مبلغ در جهت توسعه ان اختصاص داده شود.

استاندار به در پیش بودن هفته دولت اشاره و اظهار کرد: هر چند فرصت خدمت در دولت سیزدهم کوتاه بود اما خدمات ماندگاری ارائه شد که مدیران در هفته دولت پیش رو متناسب با پروژه های افتتاحی از وزراء و معاونین رئیس جمهور برای حضور در استان دعوت کنند و پروژه های خود را بر اساس دولت جدید برنامه ریزی کنند و میان این دولت و آن دولت تفاوتی قائل نشوید.

احمدزاده به حواشی ایجاد شده پیرامون مصوبه شورای عالی محیط زیست و جدا شدن ضلع شمالی پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا از استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تغییر جغرافیایی در دنا ایجاد نمی شود و مطالب منتشر شده در این زمینه غیر واقعی است.
استاندار با بیان اینکه تقسیمات کشوری در وزارت کشور انجام می شود نه سازمان محیط زیست گفت: بحثی در خصوص تغییر خطوط مرزی استان در تقسیمات کشوری مطرح نشده است و از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه که موجب نگرانی مردم شده است خودداری شود.

برخلاف نظر احمدزاده استاندار استان که احتمالا یا در جریان نیست یا خبر ندارد یا نمیخواهد بپذیرد در جلسه شورای عالی محیط زیست به ریاست رئیس جمهور وقت و با استناد به نامه ذیل بخش دنای شمالی به شهرستان سمیرم واگذار شد.

البته محمد بهرامی نماینده بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس در گفتگو با رسانه از متوقف کردن این حکم خبر داد و در هر صورت به نظر استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جریان چنین اتفاقات عادی در سطح استان نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Ali یکشنبه , ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

اینم از اولین دست اورد اقای بهرامی
نماینده باید از حق مردم دفاع کنه رفته مجلس چکار کنه

شاهد یکشنبه , ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

استاندار خخخخخخ